וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל שוב תקף בעזה, 4 חמושים נפצעו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

21.12.2010 / 18:55

חיל האוויר תקף מוצב של הזרוע הצבאית של חמאס, 4 נפצעו. הבוקר נפצעה נערה בת 14 באורח קל, כתוצאה מנפילת רקטת קסאם בחוף אשקלון

חיל האוויר תקף הערב (שלישי) מוצב של הזרוע הצבאית של חמאס, עז א-דין אל-קסאם, ברפיח. ככל הנראה על רקע ירי רקטה לעבר קיבוץ בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון הבוקר. עדי ראייה מסרו כי כלי טיס ישראלי שיגר טיל אחד לפחות לעבר המוצב. לטענתם, ארבעה חמושים נפצעו בתקיפה, מהם אחד באורח קשה.

מצה"ל נמסר כי "כלי טיס של חיל האוויר תקפו מוקד פעילות טרור בדרום רצועת עזה, תקיפה זו מצטרפת לתקיפת חיל-האוויר מהלילה במהלכה הותקפו שבעה יעדי טרור. התקיפה מהווה תגובה לירי הרקטות לעבר שטח מדינת ישראל. צה"ל רואה בחמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה".

הבוקר, נפצעה נערה בת 14 באורח קל, כתוצאה מנפילת רקטת קסאם בשטח הקיבוץ בו היא מתגוררת. הנערה, שנפגעה מרסיסים, פונתה לקבלת טיפול בבית החולים ברזילי באשקלון. בנוסף, לקו ארבעה בני אדם בחרדה. הרקטה התפוצצה בין גן ילדים לבריכה בקיבוץ והדי הפיצוץ נשמעו בכל האזור. בנוסף דווח כי כתוצאה מהנפילה נגרם נזק למספר מבנים בקיבוץ.

"צבא האיסלם", ארגון המזוהה עם אל-קאעדה ואחד משלושת הארגונים שחטפו את החייל גלעד שליט, נטל את האחריות על ירי הרקטה. בהודעתו הבהיר הארגון, כי הירי בוצע בתגובה לחיסולם של שני פעילי הארגון, מוחמד נמנם ואיסלם שאהין לפני כחודש על ידי ישראל.

במהלך הלילה תקפו כלי טיס של חיל האוויר שבעה יעדים שונים ברחבי רצועת עזה. התקיפות בוצעו כתגובה לירי המתמשך לעבר יישובי עוטף עזה. מצה"ל נמסר כי היעדים היו "שלוש מנהרות טרור בצפון הרצועה, וכן מנהרת טרור, מנהרת הברחה, אתר ייצור אמצעי לחימה ומוקד פעילות טרור בדרום הרצועה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully