וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח אביו: "מצבו הנפשי רע"

איילה חננאל

21.12.2010 / 15:14

בית משפט השלום ברמלה האריך בשבעה ימים את מעצרו של אמיל בוסקילה, החשוד שדקר למוות את אביו, שלמה, במהלך השבעה לסבתו. משפחתו: הפצרנו בשירותי הבריאות לאשפז אותו

יגור מזור

(צילום: יגור מזור, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

בית משפט השלום ברמלה האריך בצהריים (שלישי) בשבוע את מעצרו של אמיל בוסקילה בן ה-25, החשוד שדקר למוות את אביו, שלמה בוסקילה, בזמן שהמשפחה ישבה שבעה על סבתו אתמול ברחובות.

בדיון בהארכת המעצר, טענה פרקליטתו של בוסקילה, עורכת הדין טלי גוטליב מטעם הסנגוריה הציבורית, כי "עומד בפני בית המשפט חשוד שנמצא במצב נפשי מעורער ביותר, ואני אומרת זאת לאחר שפגשתי אותו אתמול אחרי מעצרו והתרשמתי שאי אפשר לשמוע ממנו דברים הגיוניים וסדורים". לדיון הגיעה גם אמו של אמיל בוסקילה, גרושתו של הנרצח.

לטענת גוטליב, אמו של בוסקילה סיפרה כי בנה אושפז מספר פעמים בבית חולים בנס ציונה, וכי הוא היה מוכר היטב למערכת בריאות הנפש. היא סיפרה עוד, כי לפני כשנה היה בנה מאושפז למשך ארבעה חודשים במקום, ושוחרר להמשך טיפול בביתו.

"לחשוד עבר פלילי עשיר"

לטענתה, בנה הפסיק את הטיפול, והיא ובני משפחתה הפצירו בשירותי הבריאות להחזירו לאשפוז. האם טענה כי בני המשפחה ביקשו משירותי בריאות הנפש לקחת את אמיל כיוון שהוא מתנהג בצורה פסיכוטית, ואף ביקשו כי הוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית שתאמוד את מצבו הנפשי.

מנגד, טענו נציגי המשטרה, רס"ם מרדכי סלמוביץ' ורפ"ק מיכה לוין, כי "לחשוד יש עבר פלילי עשיר בעבירות רכוש, אלימות וסמים" וביקשו להאריך את מעצרו ב-15 ימים. השופט דוד שוהם הורה בהחלטתו לשלוח את בוסקילה לבדיקה פסיכיאטרית, והאריך כאמור את מעצרו בשבעה ימים.

בהחלטתו ציין השופט שוהם, כי "במידה והפסיכיאטר המחוזי סבור שלא ניתן לבצע את הבדיקה אלא בתנאי אשפוז, הוא יהיה רשאי לאשפז את החשוד על מנת לבדוק אותו. כמו כן, על שירותי הבריאות למסור ליחידה החוקרת את כל החומר שהצטבר לגבי עברו הבריאותי והנפשי של בוסקילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully