וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי הפעוטה שנפצעה קשה על עונש הדורס: "מגוחך"

21.12.2010 / 14:51

הוריה של מוריה נעים, הפעוטה שנפצעה קשה לאחר שנדרסה על ידי נהג שיכור, הגיבו בזעם בעקבות העונש שנגזר על הדורס, גדעון יעקובי. "זה שזרק נעל על שופטת מקבל שלוש שנים, אבל נהג שיכור מקבל שנה?"

"שנה מאסר זה לא עונש מרתיע. בחור שזרק נעל על שופטת מקבל שלוש שנים ומי שגנב אקדח מהרמטכ"ל מקבל 10 שנים, אבל נוהג בשכרות פעם שנייה ופוצע את הבת שלי מקבל שנת מאסר, זה נשמע לי מגוחך", כך אמר היום (שלישי) אורון נעים, אביה של מוריה, התינוקת שנפצעה באורח קשה מפגיעת רכב לפני כחודשיים, לאחר שנודע לו על גזר הדין של הדורס. "הוא יישב חצי שנה וייצא, מה עשינו בזה? בחור שנהג שיכור פעמיים זה כנראה דרך חיים. אני לא מאמין שתהיה לו בעיה לנסוע בלי רשיון. אני אתאכזב מאוד עם הפרקליטות לא תערער", הוסיף.

הבוקר גזר בית המשפט לתעבורה בפתח תקווה שנת מאסר ושלילת רישיון לצמיתות על הנהג, גדעון יעקובי, תושב גדרה בן 50. זאת לאחר שהודה והורשע בעבירות של גרימת חבלה, נהיגה בשכרות, אי ציות לרמזור ונהיגה רשלנית. יעקובי הורשע לאחר שבאוקטובר האחרון עבר ברמזור אדום בעודו שיכור סמוך לבית החולים קפלן ברחובות ופגע ברכב אחר. כתוצאה מהתאונה נפצעה מוריה בת החודשיים באורח קשה. תאונה אחרת שאירעה לפני 19 שנים, הסתיימה באופן קטלני אף יותר, לאחר שגרם למותה של ילדה בת 8. בתאונה זו איבד יעקובי את השליטה על רכבו בעודו נהג שיכור. אז נידון לשנת מאסר ופסילת רישיון למשך 15 שנים.

אביה של מוריה סיפר עוד כי היום תיערך למוריה בדיקת MRI כדי לבדוק האם חל שיפור בשטפי הדם במוחה. "המצב שלה התייצב, אבל היא עדין מתעוררת המון בלילות. אחנו מחכים שתגדל כדי לראות אם יש נזק", סיפר. "היא מקבלת תרופות לפרכוסים, ארבע פעמים ביום, אבל אנחנו אופטימיים", אמר. נעים, שנפצע במרפק בתאונה, עובר בעצמו טיפולי פיזיותרפיה. "מקווה שהכל יסתיים והכל יהיה בסדר, ואז נוכל לחזור לשגרה", אמר.

ח"כ זאב בילסקי (קדימה) אמר בתגובה לגזר הדין, כי "הקלות הבלתי נסבלת של פסקי דין הניתנים לעברייני תנועה היא דבר שלא ניתן להשלים אתו. כיצד יתכן שאדם שעבר מספר עבירות תנועה חמורות, כולל נהיגה בשכרות וחציית רמזור אדום ופגיעה ברכב חולף תוך גרימת פציעתה של פעוטה, מקבל שנת מאסר אחת? בהתייחסות מקלה כזו לא מובא בחשבון נושא ההרתעה והמסר לנהגים עבריינים. צר לי שכל ניסיונותיי להעברת חוקים, כולל עונשי מינימום לעברייני תנועה סדרתיים, מוכשלים על ידי ממשלת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully