וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר שנהג בשכרות ופגע בפעוטה נשלח לשנת מאסר

21.12.2010 / 12:02

חודשיים לאחר שגרם לפציעתה הקשה של פעוטה בת חודשיים בתאונה ברחובות, נשלח גדעון יעקובי מגדרה לשנת מאסר. לפני 19 שנים גרם יעקובי למותה של ילדה בת 8 בנסיבות דומות

בית המשפט לתעבורה בפתח תקווה גזר היום (שלישי) שנת מאסר ושלילת רישיון לצמיתות על גדעון יעקובי, תושב גדרה בן 50. זאת לאחר שהודה והורשע בעבירות של גרימת חבלה, נהיגה בשכרות, אי ציות לרמזור ונהיגה רשלנית. יעקובי הורשע לאחר שבאוקטובר האחרון עבר ברמזור אדום בעודו שיכור סמוך לבית החולים קפלן ברחובות ופגע ברכב אחר. כתוצאה מהתאונה נפצעה פעוטה בת חודשיים באורח קשה. תאונה אחרת שאירעה לפני 19 שנים, הסתיימה באופן קטלני אף יותר, לאחר שגרם למותה של ילדה בת 8. בתאונה זו איבד יעקובי את השליטה על רכבו בעודו נהג שיכור. אז נידון לשנת מאסר ופסילת רישיון למשך 15 שנים.

השופטת רות רז כתבה בפסק הדין כי "לאחר ששמעתי, בחנתי ושקלתי את טיעוני הצדדים לחומרה ולקולה, אני סבורה כי יש מקום להטיל על הנאשם ענישה מרתיעה. הנסיבות החמורות של התאונה, רמת הרשלנות הגבוהה ותוצאות התאונה יחד עם הרשעתו הקודמת של הנאשם בעבירה של גרימת מוות ברשלנות, מחייבות רמת ענישה מחמירה. באופן נהיגתו זה הוכיח הנאשם את מסוכנותו הרבה והמוחשית לחיי המשתמשים בדרך. הנאשם הינו כ"שור מועד" ויש לנקוט ענישה אשר תרחיקו מנהיגה ותימנע סיכון חיי אדם".

לפי כתב האישום שהתייחס לתאונה בה נפצעה הפעוטה בת החודשיים, נהג יעקובי סמוך לבית החולים כשהוא שיכור, עבר ברמזור אדום, פגע בכלי רכב שעמד בצומת, המשיך לתוך הצומת וחסם את הדרך לבני משפחת נעים שעמדו בצד הדרך. כתוצאה מהתאונה אושפזה התינוקת של הזוג נעים באורח קשה ואושפזה בבית החולים כשהיא סובלת מדימומים מוחיים.

ליאת נעים, אמה של הפעוטה סיפרה במהלך המשפט על הפגיעה בבתה: "היו לי את החיים הכי טובים שיש, הכל היה מושלם וגם בעלי קיבל העלאה. ברגע אחד הכל ירד מהפרק - העבודה שלו בסימן שאלה, הלילות לא לילות אני לא יודעת מה יהיה בעתיד. אין לנו שמחה, יש רק דאגה, רק הילדה מעניינת אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully