וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ בכרמל: אפשר לקצר תהליכים בשיקום האזור

קובי מנדל ואריאל נוי

21.12.2010 / 11:40

שר האוצר ביקר ביישובי חוף הכרמל שנפגעו בשריפת הענק והבטיח כי הממשלה לא שכחה את התחייבותה לשיקום האזור. "אי אפשר בלי ביורוקרטיה, אבל אפשר לקצר תהליכים"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

שר האוצר יובל שטייניץ התייחס הבוקר (שלישי) לשיקום אזור חוף הכרמל, שניזוק בשריפה הגדולה שפרצה לפני כשבועיים. במהלך סיור שערך באזור ציין שטייניץ, כי הוא הגיע על מנת לוודא שהטיפול ביישובים מתנהל במהירות האפשרית.

לדבריו, "אי אפשר בלי ביורוקרטיה, אבל אפשר לקצר תהליכים. ראשי היישובים נושאים במלאכת השיקום העיקרית ואנו צריכים לתת להם רוח גבית. למרות הזמן שחולף אנו לא שוכחים את ההתחייבות של הממשלה ומשרד האוצר לסייע בשיקום מלא של היישובים בחוף הכרמל".

במהלך הסיור אמר שטייניץ, כי הוא מציע למשרד הביטחון לבצע את ההתייעלות שהתחייב לה בדו"ח ברודט: "הממשלה אמרה את דברה בקיץ ובוצע שינוי בסדרי עדיפויות. כמה מיליארדים של שקלים עברו מתקציב הביטחון לטובת ההשכלה הגבוהה, התעסוקה, לסלילת כבישים ולפיתוח הרכבת לפריפריה. זהו צעד בכיוון הנכון".

שר האוצר התייחס גם לשביתת הפרקליטים ואמר כי התנהל משא ומתן עם ההסתדרות בעניין זה. כמו כן, אמר שטייניץ, כי הוא תומך בהקמת חוות גז באזור חוף הכרמל, כל עוד היא תעמוד בתנאים הבטיחותיים והסביבתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully