וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי: צה"ל תקף שבעה יעדים ברצועת עזה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

21.12.2010 / 2:21

לאחר שהפלסטינים דיווחו על פצועים בפיצוץ במחנה אימונים של חמאס, בצה"ל הודיעו כי חיל האוויר תקף שבעה יעדים ברצועה. "לא נסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי ישראל", נמסר מדובר צה"ל

התחממות נוספת בדרום: לאחר שאמש (שני) דיווחו כלי תקשורת של חמאס על שני פצועים בתקיפת חיל האוויר ממערב לחאן יונס, מצה"ל נמסר כי חיל האוויר תקף שבעה יעדים שונים ברחבי הרצועה, בתגובה לירי לעבר יישובי עוטף עזה.

אמש דיווחו כלי תקשורת של חמאס כי שני פלסטינים נפצעו בפיצוץ שאירע במחנה אימונים של הזרוע הצבאית של חמאס - גדודי עז א-דין אל-קסאם, ממערב לחאן יונס. בחמאס טענו שישראל תקפה מהאוויר את מחנה האימונים.

בעקבות הפרסומים הודיע דובר צה"ל כי חיל האוויר תקף "שבעה יעדי טרור ברחבי רצועת עזה, בפעילות משותפת עם השב"כ". מצה"ל נמסר כי היעדים היו "שלוש מנהרות טרור בצפון הרצועה, וכן מנהרת טרור, מנהרת הברחה, אתר ייצור אמצעי לחימה ומוקד פעילות טרור בדרום הרצועה". עוד נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות, וכי "כל מטוסינו שבו בשלום לבסיסם".

התקיפה, כך נאמר בהודעת דובר צה"ל, מהווה תגובה לירי תלול מסלול בשבוע האחרון. בצה"ל הדגישו כי "מנהרות הטרור שהותקפו נועדו לחדירת מחבלים לשטח מדינת ישראל ולביצוע פיגועי טרור כנגד אזרחים ישראלים וחייל צה"ל. צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל, וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם שמפעיל טרור נגד מדינת ישראל. צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס כאחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה ולשמירת השקט בה".

אתמול בצהריים נורו שבע פצצות מרגמה לעבר שטח המועצה האזורית אשכול שבדרום רצועת עזה. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. ביום ראשון נפלו שתי פצצות מרגמה סמוך לקיבוץ במועצה האזורית חוף אשקלון. גם באירוע הזה לא היו נפגעים או נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully