וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר אטיאס: "כל האש הציבורית מופנית לש"ס"

פנחס וולף ומוטי לוי

20.12.2010 / 21:25

שר הבינוי והשיכון התייחס בישיבת סיעת ש"ס למצב שבו נמצאת מפלגתו. לדבריו, "העובדה שקדימה בחוץ ושליהדות התורה אין שר, הופכת אותנו לבטן הרכה בענייני דת ומדינה"

בישיבת סיעת ש"ס היום (שני), אמר שר הבינוי והשיכון, אריאל אטיאס, כי נוצר מצב בממשלה שבו תנועת ש"ס נאלצת להיות היחידה שצריכה להתגונן. השר טען כי "העובדה שאנחנו בממשלה בראשות הליכוד כאשר מפלגת המרכז-שמאל, קדימה, נמצאת בחוץ, וכמו כן יהדות התורה אינה בממשלה (ליהדות התורה אין שרים אלא רק סגן שר- פ"ו) הופכת אותנו לבטן הרכה בענייני דת ומדינה, ובכל נושא מהסוג הזה המוכרע בממשלה מביא למצב שמבחינה ציבורית כל האש מופנית אלינו".

השר אטיאס הוסיף כי על ש"ס להתמקד בנושאים חברתיים ולהיאבק עליהם. "גם נושא בית חולים ברזילי וגם נושא הגיוס לצבא כלל לא הגיעו לכנסת, אלא נעצרו בממשלה. צריך לזכור שאנחנו גם מפלגה חברתית, ולכן אין ברירה - צריך לשים את הפוקוס ולעורר מאבק גדול על עיניינים כאלה, ביניהם למשל הפתרון לנושא הדיור".

אטיאס ציין כי הוא כבר הזכיר את הדברים הללו בעבר ושהם נאמרו גם על ידי אלי ישי, שר הפנים ויו"ר תנועת ש"ס. גורמים בכירים בתנועה המקורבים לשר אלי ישי מסרו גם הם לוואלה! חדשות כי הדברים אינם חדשים, וששר הפנים ויו"ר תנועת ש"ס אמר אותם גם הוא בעבר. בין השאר ציין ישי בעבר כי ש"ס תתרכז בהוזלת מחירי הדיור ובמלחמה בייקור המים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully