וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הבטיח לרעיה: "אפעל לשחרור פולארד"

פנחס וולף

20.12.2010 / 20:49

ראש הממשלה נפגש עם אשתו של ג'ונתן פולארד, אסתר, ועם נציגי השדולה למען שחרורו, וסיפר כי "אני פועל ואמשיך לפעול לשחרורו". נתניהו יבחן הצעה לבקש רשמית את השחרור

ראש הממשלה בנימין נתניהו, נפגש הערב (שני) עם רעייתו של ג'ונתן פולארד, אסתר, ונציגי השדולה למען שחרורו, וציין בפניהם כי פעל וימשיך לפעול למען שחרורו של פולארד. לדבריו, "פעלתי עוד בקדנציה הראשונה שלי כראש ממשלה לשחרורו ואכן היינו קרובים לכך, אך למרבה הצער זה לא יצא לפועל".

"כאדם פרטי, ביקרתי אותו", סיפר נתניהו, "הוא היה שליח של ישראל. גם בקדנציה הנוכחית אני פועל ואמשיך לפעול לשחרורו. העליתי את הנושא הזה מספר פעמים בחודשים האחרונים בפני הנשיא ומזכירת המדינה ואני מבטיח שאמשיך לעשות מאמץ גם בעתיד למען שחרורו".

לורנס קורב, שכיהן כסגן שר ההגנה של ארה"ב בתקופה בה פולארד נעצר, השתתף אף הוא בפגישה עם נתניהו. לטענתו, עונשו של פולארד הוחמר בשל אשמות שווא שנבדקו במהלך השנים על ידי אנשי בטחון ומודיעין בכירים כולל ראש ה-CIA לשעבר ונתגלו כחסרות בסיס.

קורב ביקש מנתניהו להוציא מיד בקשה רשמית וגלויה לשחרור פולארד והסביר כי הדבר יסייע מאוד להביא לשחרורו המהיר. קורב הסביר לראש הממשלה כי לצעד זה תהיה השפעה חשובה על דעת הקהל. קורב גם הגיש לראש הממשלה הצעת טיוטה לבקשה רשמית.

לדברי חברי השדולה, ראש הממשלה האזין לדברים וביקש 24 שעות על מנת למסור את החלטתו בעניין. אשתו של פולארד סיפרה נתניהו על כך שבעלה אושפז לאחרונה מספר פעמים וכי היום הייתה הפעם הראשונה שבה נשבר ולא הצליח לסיים שיחת טלפון עמה בשל הכאבים העזים התוקפים אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully