וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני נורה במהלך הפגנה סמוך לי-ם, מצבו קשה

יהושע בריינר ואריאל נוי

20.12.2010 / 17:27

פלסטיני שהשתתף בהפגנה נגד גדר ההפרדה באזור גבעון החדשה, נורה על ידי כוח מג"ב שפעל במקום. הפלסטיני הועבר לבי"ח במצב קשה ובמג"ב אומרים שלעבר הכוח הושלכו אבנים ובקבוקי תבערה

פלסטיני כבן 23 נפצע אחר הצהריים (שני) באורח קשה, כתוצאה מירי שבוצע לעברו על ידי כוח מיוחד של משמר הגבול סמוך לכפר בידו, שליד גבעון החדשה. הפלסטיני נפצע בעת שבמקום התקיימה הפגנה נגד גדר ההפרדה. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו טיפול לפלסטיני ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. מבית החולים נמסר כי הפלסטיני שנורה מקבל טיפול ביחידת הטראומה.

במג"ב טוענים כי הפצוע הוא פעיל חמאס. לטענתם הפלסטיני נפגע במסגרת פעילות למיגור הפרות סדר וידויי אבנים באזור. דובר מג"ב פרסם הודעה בעקבות הירי ובה נמסר כי "בעקבות הפרות סדר, גרימת נזק לגדר, יידוי אבנים והשלכת בקבוקי תבערה שאירעו בתקופה האחרונה באזור נחל כפירה, נערכה פעילות מיוחדת של לוחמי מג"ב במקום. במהלך הפעילות נפצע פלסטיני, ככל הנראה כתוצאה מנתז שפגע בגופו".

את הדברים ייחס דובר מג"ב לתחקיר ראשוני שבוצע במקום. עוד מסר הדובר כי "הפלסטיני טופל על ידי מד"א וכי לפי הדיווח הוא נמצא בהכרה". לטענת מג"ב, במהלך ההפגנה נגרם נזק לגדר וכן יודו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר הכוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully