וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ברחובות: צעיר דקר למוות את אביו

איילה חננאל

20.12.2010 / 14:47

צעיר בן 28 דקר ע"פ החשד את אביו בעת שישבו שבעה על מות הסבתא, מספר ימים לפני כן. פרמדיקים שהוזעקו לזירה קבעו את מותו של האב והמשטרה עצרה את החשוד לאחר מספר שעות של מרדף

קובי אליהו

(צילום: צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: יאיר דניאל)

גבר בשנות ה-50 לחייו נדקר היום (שני) למוות בביתו בשדרות וולקני ברחובות בעת שישב שבעה על אמו שמתה לפני מספר ימים. על פי החשד, בנו של הנרצח בן ה-28 הוא שדקר את אביו בעת שבני משפחה נוספים נכחו במקום. הבן נעצר כשהוא מסתתר בבית נטוש סמוך לבית האב

בני משפחתו של הנרצח סיפרו לחוקרי המשטרה כי במשך תקופה ארוכה היחסים בין האב לבנו היו מעורערים. לדבריהם, אתמול התפתח ביניהם ויכוח נוסף, שבמהלכו פנו בני המשפחה לאמו של הבן, החיה בנפרד מהאב, וביקשו שתיקח את הבן להשגחתה, אך הדבר לא קרה. קרוביו של הנרצח טענו בפני החוקרים כי הבן מעורער בנפשו.

במהלך היום שהה הבן ביחידת הדיור הסמוכה לבית אביו בה התגורר. בשלב מסוים, סיפרו בני המשפחה, החל הבן להשמיע מוזיקה בקול רם, וזאת כשקרוביו יושבים שבעה בסמוך. אביו נכנס לחדרו על מנת לבקש שינמיך את המוזיקה ועל פי החשד, התפתח ויכוח בין השניים שבמהלכו הבן דקר את האב למוות ונמלט מהמקום.

בני המשפחה ששהו באותה עת בבית, שמעו את קולות המריבה הבוקעים מחדרו של הבן, וכאשר נכנסו פנימה גילו את האב מתבוסס בדמו על הרצפה. משפתחו הזעיקו למקום את מד"א והמשטרה, שפתחה במצוד אחר הבן. כעבור שעה אותר הבן ונעצר, כשהוא מסתתר במבנה נטוש מרחק לא רב בבית האב.

אחת משכנות המשפחה סיפרה לוואלה חדשות כי "מדובר בנער שלאורך השנים היו להוריו בעיות רבות איתו והם ניסו לעזור לו ככל שביכולתם".

במד"א התקבל דיווח בשעה 12:20 על גבר דקור בבית האבלים. פרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה החלו לבצע בו פעולות החייאה אולם בסופן נקבע מותו של הפצוע.

עדכון ראשון - 12:47

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully