וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם גולן חשוד שהפר צו עיכוב יציאה מהארץ

איילה חננאל ועינב שיף

20.12.2010 / 11:00

במאי הסרטים חשוד שיצא מהארץ בסיוע בתו תוך הפרת הצו שהוטל עליו על רקע חובות אליהם נקלע. לדברי המשטרה, עם מעצרו, קילל וגידף את השוטרים וכעת שוקלים להגיש נגדו כתב אישום

במאי הסרטים המצליח מנחם גולן נעצר אמש (ראשון) בנמל התעופה בן גוריון לאחר שחזר בטיסה מאסמטרדם, בחשד שהפר צו עיכוב יציאה מהארץ על רקע חובות כספיים אליהם נקלע.

מהמשטרה נמסר כי בחקירתו הודה גולן כי יצא מהארץ תוך שהוא מרמה ומכשיל את ביקורת הגבולות, וזאת באמצעות סיוע מבתו. במשטרה טוענים עוד כי גולן קילל וגידף את השוטרים במהלך חקירתו, שבסיומה שוחרר בתנאים מגבילים. תיק חקירתו יועבר לפרקליטות על מנת לבחון אפשרות להגשת כתב אישום נגדו.

מנחם גולן, 81, הוא אחד הבמאים והמפיקים החשובים בתולדות הקולנוע הישראלי הוא בעל רזומה מפואר של עשרות יצירות שיצאו תחת ידיו, ביניהן "קזבלן", "דליה והמלחים", "שמונה בעקבות אחד", "מבצע יהונתן" ועוד. על חלקן היה מועמד לאוסקר האמריקאי בקטגורית הסרט הזר הטוב ביותר. כמפיק, פעל גולן בהצלחה הן בישראל והן בארצות הברית, בזכות חברת הפקות שהקים עם יורם גלובוס. גולן הוא חתן פרס ישראל לקולנוע וזוכה פרס אופיר לקולנוע ישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully