וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח באעבלין: "ירה 10 כדורים מטווח קצר"

קובי מנדל

20.12.2010 / 9:42

עדנאן סעאבנה מואשם שירה למוות בבני הדודים פארס וסאלם מוחסן לאחר שאלו איימו עליו על רקע חוב כספי שחב לאחד מהם. מהאישום עולה, כי הרוצח המתין ביציאה מהכפר, חסם את דרכם ופתח באש

כתב אישום בגין ביצוע רצח כפול הוגש הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד עדנאן סעאבנה, תושב שפרעם המואשם ברצח בני הדודים פארס וסאלם מוחסן מהכפר אעבלין בסוף חודש אוקטובר בכניסה ליישובם. על פי כתב האישום, מספר ימים לפני הרצח התפתח ויכוח בין פארס לסעאבנה על רקע דרישתו של פארס מהנאשם שישיב לו סכום כסף שהיה חייב לו.

"בעקבות אותו אירוע, הצטייד הנאשם באקדח, המתין כשהוא רעול פנים סמוך לצומת הנמצאת באעבלין, במסלול נסיעתם של סאלם ופארס לעבודה, חסם את רכבם וירה בהם מספר רב של קליעים מטווח קצר", נכתב באישום שהוגש באמצעות עו"ד צחי נמירובסקי מפרקליטות מחוז חיפה.

חמישה ימים קודם למעשה הרצח ניסה פארס לגבות את החוב מסעאבנה. בין השניים התפתח ויכוח במהלכו נטל פארס את מפתחות רכבו של הנאשם והודיע לו כי רק לאחר השבת החוב, הוא ישיב לו את מפתח הרכב. בתגובה, איים עליו סעאבנה כי "מעשיו יעלו לו ביוקר", אולם פארס עזב את המקום. כתוצאה מכך, נכתב בכתב האישום, נאלץ סעאבנה לגרור את כלי הרכב למנעולן ולתקן את הנזק שנגרם.

בכתב האישום נטען, כי בשעות הבוקר המוקדמות של ה-28 באוקטובר, המתין סעאבנה ברכבו, ממנו השיל את לוחיות הרישוי ופרטים מזהים נוספים וכשהוא חמוש באקדח בכניסה לכפר אעבלין. כשבני הדודים פארס וסאלם מוחסן ביקשו לצאת מן היישוב לעבר מקום עבודתם בחנות בקיבוץ יגור, חסן סעאבנה את דרכם, יצא מהרכב ופתח לעברם באש.

"הנאשם ניגש לפארס אשר ישב במושב שליד הנהג וירה בו מטווח קצר מספר רב של קליעים בכוונה לגרום למותו", נכתב באישום. "בהמשך ירה הנאשם בסאלם אשר נהג ברכב מספר קליעים. עשרה קליעים מתוך הכדורים אותם ירה הנאשם פגעו בפארס וגרמו למותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully