וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע המסחר בבורסות אסיה נפתח בירידות

רונית דומקה

20.12.2010 / 9:13

מדד טוקיו ירד ב-0.8%, מדד הונג קונג איבד אחוז,מדד שנחאי ירד ב-2.4% וסיאול ירד ב0.6%. ירידות השערים נרשמות על רקע התרגיל שעורך צבא דרום קוריאה

בורסות אסיה פותחות את השבוע בירידות שערים, על רקע התחדשות החששות מהתלקחות בין צפון קוריאה לדרום קוריאה. טוקיו יורדת ב-0.8%; הונג קונג מאבדת 1%; שנחאי יורדת ב-2.4%; סיאול נסוגה ב-0.6%; סידני ירדה ב-0.4%; מדד MSCI אסיה פסיפיק יורד ב-0.8%.

החששות מפני עימות בקוריאה התחדשו היום לאחר שדרום קוריאה הודיעה כי היא נערכת לתמרון צבאי באש חיה באי יונגפיונג, שהופגז לפני חודש, ועקב כישלונה של מועצת הביטחון של האו"ם להסכים על צעדים להקלת המתיחות בחצי האי.

"התפתחותו של הסכסוך בחצי האי קוריאה למלחמה לא תהיה לטובתו של אף אחד", אמר סטיב סווידל, סמנכ"ל השקעות ביונייטד קוקונט פלנטרס בנק במנילה. "גם הימשכות בעיות החוב באירופה יוצרת אי ודאות ותנודתיות במערכת הפיננסית שעלולות להרתיע משקיעים מסיכונים".

בסיאול יורדת מניית LG אלקטרוניקס, היצרנית השלישית בגודלה בעולם של טלפונים סלולריים, ב-1.3%; מניית יצרנית השבבים הייניקס יורדת ב-1.7%.

מניות התעשייה הביטחונית מזנקות בסיאול. ויקטק, אשר מייצרת ציוד לוחמה אלקטרוני, מזנקת ב-10%; הוניד טכנולוג'יס עולה ב-6.2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully