וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקאין בשווי ארבעה מיליוני שקלים נתפס בחיפה

קובי מנדל

20.12.2010 / 6:50

תושב הגליל המערבי נעצר בחשד שייבא לישראל קוקאין ששוויו בשוק מוערך בכארבעה מיליוני שקלים. לדברי המשטרה, הסם הוסלק בתוך תחתיות כפולות של כוסות בירה ובמגשים מפלסטיק

תושב הגליל המערבי בן 39 נעצר אמש (ראשון) כשברשותו חבילת קוקאין במשקל שבעה קילוגרמים ששוויה בשוק מסתכם בכארבעה מיליוני שקלים. החשוד, המוכר למשטרה מתחום עבירות הסמים, יובא בהמשך היום להארכת מעצרו בבית משפט השלום בעכו.

לדברי המשטרה, החבילה הייתה ממוענת לקשישה בת 94 מאחד המושבים בגליל, והיא עוררה את חשדם של אנשי יחידת הסמים במכס בדואר שיקמונה בחיפה. שוטרי יחידת גבול לבנון (יג"ל) ארבו לצעיר במשך כשבוע עד שהגיע לאסוף את החבילה. הצעיר נעצר בעת שהגיע לסניף הדואר במושב עבדון, אך ניסה להימלט מהשוטרים. עוד נמסר, כי הקשישה אליה הייתה ממוענת החבילה היא למעשה סבתו של החשוד.

עוד נמסר מהמשטרה, כי הסמים הוסלקו באופן לא שגרתי: הקוקאין הגבישי הוכנס לתחתיות כפולות של כוסות בירה בעוד שהקוקאין הנוזלי הוסלק במגשים מצוירים בתוך שכבות פלסטיק אטומות. מהמשטרה נמסר, כי זו הפעם הראשונה שבה נתפס קוקאין נוזלי בדרך כזו.

מפקד היג"ל, רב-פקד אבישי מועלם, אמר כי "תפיסה זו מדגישה את הקושי להבריח סמים דרך גבולות המדינה, ולכן סוחרי הסמים והבלדרים פועלים בכל דרך אפשרית ויצירתית כדי להחדיר סמים לארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully