וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס להוריו של תנ"צ בוקר: "גידלתם בן לתפארת"

אריאל נוי

19.12.2010 / 22:23

נשיא המדינה הגיע לביקור תנחומים בביתו של תנ"צ ליאור בוקר שנספה בניסיון לחלץ את הסוהרים באוטובוס שעלה בלהבות בשריפה בכרמל. פרס אמר כי יפעל לקידום מערך הכיבוי כגוף עצמאי

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי , עריכת וידיאו: יותם בן-דוד)

נשיא המדינה שמעון פרס הגיע היום (ראשון) לביקור תנחומים אצל משפחתו של קצין אגף המבצעים של המחוז הצפוני, תת-ניצב ליאור בוקר, שנספה בניסיון חילוץ הסוהרים מהאוטובוס שנקלע לאש בשריפה בכרמל.

פרס שהה בבית המשפחה בפרדס חנה-כרכור כחצי שעה ושוחח עם חמשת בנותיו, עם הוריו הקשישים והאלמנה נאווה. בביקור שאלה נאווה את פרס "האם ליאור מת לשווא? האם אתה יכול להבטיח לי כי מערך הכבאות השתנה בארץ ולא יטייחו דברים?". פרס ענה כי הארגון שאמור לקום יהיה מערך מסודר ומאורגן.

בנוסף אמר הנשיא במהלך שהותו כי "יפעל לקידום מהיר של מערך הכיבוי כגוף עצמאי תחת סמכותו של המשרד לביטחון פנים". פרס אמר להוריו של ליאור, רינה ומיכאל, כי הם גידלו בן לתפארת. "מסיפורים ששמעתי עליו הוא היה גיבור שניסה לחלץ אנשים מהתופת".

תנ"צ שמעון קורן, מפקד המחוז הצפוני, סיפר לנשיא המדינה כי ליאור בוקר הציל בשנה שעברה זוג שטבעו בשיטפון בוואדי ערה. "הוא הצליח לחלץ אותם תוך שהוא שוב מסכן את חייו. בשריפה בכרמל לא היה לו סיכוי האש הגיע לגובה של 100 מטר והתפשטה במהירות גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully