וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: פוענח הרצח הכפול באעבלין

קובי מנדל

19.12.2010 / 20:41

הפרקליטות תגיש מחר כתב אישום נגד עדנאן סבאנה משפרעם בגין הרצח הכפול של בני הדודים פארס וסאלם מוחסיין מאעבלין. מחקירת המשטרה עולה כי סבאנה תכנן לפגוע בפארס ולא בסאלם

פוענח הרצח הכפול באעבלין. הפרקליטות תגיש מחר (שני) כתב אישום נגד עדנאן סבאנה בן 50 משפרעם בגין הרצח הכפול של שני בני הדודים פארס מוחסיין וסאלם מוחסיין אשר אירע בסוף אוקטובר השנה.

הרצח אירע סמוך לצומת היציאה מאעבלין ושני בני הדודים נורו למוות כאשר נסעו לעבודתם בקיבוץ יגור. מחקירת מחלק תשאול במרחב הגליל בפיקוד רפ"ק יוסי סימון עלה כי בין החשוד, עדנאן סבאנה, לבין פארס מוחסיין נוצר סכסוך על רקע חוב כספי. בפגישה בין סבאנה לפארס מוחסיין לקח מוחסיין את מפתחות מכוניתו של סבאנה ובעקבות זאת הוא איים על חייו. לאחר מכן, כך חושדת המשטרה, הגיע החשוד ברצח לכביש הראשי סמוך ליציאה מהכפר ותוך חסימת תנועתו של הרכב בו ישבו בני הדודים ירה בהם מספר כדורים.

סבאנה מכחיש את מעורבותו ברצח וכן כי היה במקום עם רכבו. עם זאת המשטרה זיהתה בוודאות כי רכבו היה במקום האירוע. זאת על פי סימנים ייחודיים שנמצאו על הרכב. מחקירת המשטרה עלה כי מטרת סבאנה היתה לפגוע בפארס מוחסיין וכי נהג הרכב, סאלם מוחסיין, היה קורבן מזדמן שנקלע לאירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully