וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד נכנע למחלה נדירה, אביו נאבק לתרום איבריו

אריאל נוי

19.12.2010 / 18:08

גלעד שירמן מת לאחר מאבק במחלת כלי דם מוחיים נדירה. אביו, שבגופו הושתלו כליה וריאה, נאבק על מנת לתרום את איברי בנו. "היה חשוב לנו מאוד לתרום את האיברים, עם כל ההלם"

עורך הדין גלעד שירמן מת ביום חמישי האחרון משבץ מוחי לאחר מאבק במחלת כלי דם מוחיים נדירה. אביו, יוסי שירמן שלפני כשש שנים קיבל תרומת ריאה ולפני מספר חודשים קיבל תרומת כליה מאחיו, נאבק על מנת לתרום את איבריו של בנו. בניתוח יוצא דופן של הוצאת איברים לאחר דום לב, נתרמו כליותיו של גלעד.

לאחר תקופת אשפוז של חודשיים כשגלעד במצב אנוש ידעו בני המשפחה כי כבר לא יחיה. בשל המודעות הגבוהה לתרומת איברים במשפחתם ביקשו לתרום מאיבריו. מסיבות רפואיות לא ניתן היה לקבוע מוות מוחי נשימתי, ולאחר שלבו נדם, בוצע תהליך המכונה "תרומה מתורם ללא לב פועם". לדברי אביו של גלעד, "אני אישרתי בשם המשפחה את תרומת האיברים. במוות מוחי התרומה היא הרבה יותר פשוטה כי האיברים עדיין חיים. במוות לבבי האיברים לא טובים אך בית החולים נערך בהתאם. אנחנו לחצנו על בית החולים. היה לנו חשוב מאוד לתרום את האיברים, עם כל ההלם של המוות שלו", אמר האב.

גלעד היה בן 33 במותו, נשוי עם ילד בן שנתיים. הוא עבד בפרקליטות המדינה כסגן בכיר לפרקליט המדינה משה לדור. במשרד המשפטים הגדירו אותו כ"אחד מעורכי הדין הטובים ביותר שהיו בשנים האחרונות לפרקליטות. בחור חרוץ ושקדן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully