וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי הקנאביס הרפואי: המשטרה מתעמרת בנו

אריאל נוי

19.12.2010 / 17:30

מטופלים בסם הרפואי הפגינו במחאה על הפשיטה המשטרתית על משרדי הארגון המספק קנאביס טיפולי. "הגיע הזמן לצעוק, הארגון עוזר לחולים קשים וסופניים"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידיאו: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

מעל 100 מטופלים בקנאביס רפואי הפגינו היום (ראשון) במחאה על התנהלות המשטרה נגד ארגון "תיקון עולם" המספק קנאביס רפואי לחולים הזכאים לו. בשבוע שעבר פשטו בלשי היחידה המרכזית של מחוז מרכז על הקליניקה הטיפולית ועל חנות השירות של ארגון "תיקון עולם" והחרימה מהמקום מחשבים ומסמכים. זאת לאחר ששוטרת סמויה הצליחה לרכוש במקום סמים בכמות של 30 גרם מעל המינון שנרשם לה. דובר "תיקון עולם", שי מאיר, מסר לוואלה! חדשות כי "מטופלים הגיעו לתמוך בנו ולהוציא את הבטן המלאה על משרד הבריאות והמשטרה".

בתגובה לפשיטת המשטרה ולחשדות שהועלו נגד הארגון מסרו ב"תיקון עולם" כי "חברה המספקת כארבע טון קנאביס בשנה וזה כל החשד נגדה, הרי היא חברת התרופות הבטוחה בעולם. אנו מודים למשטרה שהטיחה את האמת הפשוטה הזו בפנינו. יתרה מזאת, והיה והשוטרת אכן הצליחה להוציא במרמה מעל המינון שהציג רישיונה הרי היא מדיחה, גנבת, וכל גרם שלקחה בא על חשבון מטופלים הזקוקים לטיפול". לטענת "תיקון עולם", במהלך הפשיטה הוציאה המשטרה חולים באמצע טיפול ומנעה טיפול מחולים קשים.

בין המפגינים היו גם חברים בעמותת "נס מעוז" שלה 2,000 מטופלים בקנאביס רפואי. "בעקבות התעמרות בלתי פוסקת של משטרת ישראל ומשרד הבריאות בחברת 'תיקון עולם' ומטופלי הקנאביס הרפואי, הגיע הזמן לצעוק", אמרו נציגי העמותה. אלכס ברק, יו"ר הוועד של נס מעוז משותק ארבע גפיים, התרעם על המשטרה. "אם בשלושה חודשי הפעלה, סוכנת רכשה 60 גרם (במקום 30. א.נ) ו'תיקון עולם' נותנת מדי חודש 60 קילוגרם, שזה פחות מאחוז אז היא החברה הבטוחה ביותר בעולם עם חריגות מזעריות. 'תיקון עולם' עוזרת לחולים קשים וסופניים להתמודד עם הימים האחרונים לפני המוות", אמר ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully