וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלמנה ההרה נפרדה: "מבטיחה לך שאהיה חזקה"

עידן אבני

19.12.2010 / 15:12

כך ספדה חופית לבעלה הכבאי דני חייט, שנפצע קשה באוטובוס הסוהרים בכרמל ומת מפצעיו. במהלך הלווייה אמר לה השר כחלון כי "צוואתו של דני היא שתמשיכי לגדל את ילדיכם"

בכר שינאווי

(צילום: שינאווי בכר, עריכה: דורון שטיין, קריינות: אביב אברמוביץ')

אלפים מתושבי עפולה, בני משפחה וחברים ליוו בצהריים (ראשון) בדרכו האחרונה את הכבאי סמל דני חייט, שנפצע קשה באסון השריפה בכרמל ומת אתמול מפצעיו. מסע הלוייתו החל את דרכו בתחנת הכיבוי בעפולה, וארונו הובל על גבי רכב כיבוי לבית העלמין בעפולה, שם נטמן.

אשתו של חייט חופית, הנמצאת בחודש התשיעי להריונה וצפויה ללדת בכל יום, ספדה לבעלה. חופית סיפרה כי "קורן הבן שלנו שאל אותי 'למה אבא לא יכול היה להיות בחופש ביום הזה' ואיתי כל כך עצוב ושואל 'איפה אבא', ואיך אומר לו שאבא כבר לא יחזור. דני תודה על הנסיכה הקטנה שאצלי בבטן, על האהבה הגדולה שקיבלתי ממך, על הקפה שהכנת לי בבוקר. אלוהים היה אמור להציל אותך, אבל לקח אותך כמו שלוקחים צדיקים. אני מבטיחה לך להיות חזקה, בדיוק כפי שציפית ממני. אתה הגיבור שלי".

ארונו של דני חייט שנספה בשריפה בכרמל מובל על גב כבאית בתחנת הכיבוי שלו בעפולה, דצמבר 2010. בכר שינאווי
ארונו של חייט הובל על גבי רכב כיבוי לבית העלמין/בכר שינאווי

השר משה כחלון, שספד לחייט, פנה לאשתו ואמר לה "חופית, אני יודע שאת בחודש התשיעי להריון, אני יודע איזה חלומות רקמתם, ובהרף עין הכול נהרס. אני בטוח שצוואתו היא שתמשיכי לגדל את ילדיכם". ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ ספד גם הוא לחייט ואמר כי "דני נכנס ללב התופת כדי להציל את חיי אדם ועל כך הוא ראוי לצל"ש".

חייט נפצע במאמצי הכיבוי של אוטובוס הסוהרים שעלה בלהבות במהלך השריפה. הוא הגיע למקום יחד עם הכבאי אורי סמנדייב שנספה אף הוא באסון. מחקירת המשטרה עולה, כי חייט יכול היה לברוח מהמקום, אך בחר להישאר על מנת לנסות ולהציל את הסוהרים.

חייט אושפז במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מחוסר הכרה, סובל מכוויות ב-80% מחלקי גופו וכן מפגיעות בראותיו כתוצאה משאיפת עשן. במהלך האשפוז הושתל בגופו עור מלאכותי שהובא לישראל במיוחד עבור הניתוח, אך הניתוח כשל. את הכסף עבור הניתוח התרימה רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully