וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פלסטיני גנב רכבי מטיילים במדבר יהודה

רמי שני

19.12.2010 / 13:21

פלסטיני מואשם שגנב כלי רכב של מטיילים באזור "בירכת צפירה", מדרום לערד. לטענת המשטרה, הוא הודה בחקירתו כי גנב 18 מכוניות, מהן ארבע בשנה האחרונה. מעצרו הוארך מספר פעמים

המשטרה תגיש מחר (שני) לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד יוסף נגאדה, פלסטיני החשוד שוגנב מכוניות של מטיילים במדבר יהודה. הוא נעצר לפני כשבועיים בעקבות עדות שמסרו שניים מחבריו, עמם נהג לגנוב את כלי הרכב.

השניים נידונו לשלוש שנות מאסר באשמת פריצה לכלי רכב וגניבה מהם. עיקר פעילותם הייתה באזור אתר "בירכת צפירה", 13 קילומטרים ממזרח לעיר ערד. השניים נעצרו לפני כשלוש שנים וסיפרו בעדותם כי פעלו יחד עם נגאדה.

זמן רב ניסו במשטרה לאתר את נגאדה, והטבעת החלה להתהדק סביבו כשטביעות אצבעותיו נמצאו בזירות בהן נפרצו כלי רכב בתקופה האחרונה,במשטרה חשדו שנגאדה חזר לפעול, והקימו צוות חקירה לבדיקת התלונות במשטרת ערד. הצוות אף ביקש וקיבל סיוע מכוחות צה"ל הפועלים באזור יהודה ושומרון, במטרה לאתר את האיש ולעצור אותו.

לפני כשלושה שבועות אותר נגאדה ונעצר בסיוע אנשי החטיבה המרחבית 'יהודה' וגדוד הסיור של חטיבת גולני. הוא הובא לחקירה ומעצרו הוארך מאז מספר פעמים. לטענת המשטרה, הוא הודה בפריצה וגניבה של 18 מכוניות בשנת 2007 ובגניבה של ארבע מכוניות במהלך השנה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully