וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מצרים חשפה רשת ריגול ישראלית

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

19.12.2010 / 2:27

כלי תקשורת ערביים דיווחו כי פרקליטות המדינה במצרים החלה לחקור רשת ריגול לטובת ישראל, שנתפסה באחרונה על ידי כוחות הביטחון במדינה. על פי הדיווחים החשודים הודו במעשה

לאחר שהשלטונות בלבנון עצרו עשרות אזרחים בחשד שריגלו למען המודיעין הישראלי, נדמה שישראל הולכת להסתבך עם מדינה ידידותית: כלי תקשורת ערבים דיווחו היום (שבת) כי פרקליטות המדינה במצרים החלה לחקור רשת ריגול לטובת ישראל, שנתפסה באחרונה על ידי כוחות הביטחון במדינה.

גורמי ביטחון מצרים מסרו כי מרבית חברי הרשת עובדים ברשת תקשורת מצרית, ששמה לא נמסר. עוד דווח כי מחקירת הפרשה עולה כי אותם חשודים האזינו עבור ישראל לשיחות בינלאומיות שניהלו פקידים בכירים שעובדים במקומות "רגישים" במדינה.

עוד דווח כי החשודים הודו שקיבלו בישראל הכשרה מידי שני אנשים בשם "אברהם גדעון" ו-"אבי חרירי". בנוסף דווח כי החשודים הודו שרכשו מתקן האזנה בשווי 42 אלף דולר שאותו היו אמורים להתקין ברצועת עזה בסיוע סוכנים פלסטינים.

ביום חמישי חשף צבא לבנון חשף כי הוא איתר ופירק מערכות ריגול והאזנה באזור הרכסים סנין ובבארוכ, בעקבות מידע מודיעיני שהגיע מחיזבאללה. על פי ההודעה, מערכת ההאזנה שהייתה מותקנת באזור סנין כללה מכשירי תצפית ושיגור מסרים. כמו כן טענו בצבא בלבנון כי המכשירים אפשרו לישראל לקבוע יעדים להתקפות בתוך לבנון. הר סנין הוא ההר השני בגובהו בלבנון, הוא נישא לגובה של 2,700 מטר מעל פני הים. כפר בארוכ נמצא במקום גבוה אף הוא, בהרי השוף.

  • עוד באותו נושא:
  • ריגול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully