וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות הסילבסטר הן בושה ליהודים

ניסים זאב

19.12.2010 / 8:00

אחרי 2000 שנות גלות, ח"כ נסים זאב היה רוצה לראות יהודים חוגגים חגים של יהודים, לא של הגויים. ותיזהרו ממסיונרים, כן?

עם ישראל שמר על יהדותו במשך 2000 שנות גלות ולישראל זכינו להגיע בעזרת השם, בראש ובראשונה כדי לשמור על יהדותנו כעם וכחברה. לכן, מדהים לראות שישראלים רבים הם חסרי תודעה יהודית והבנה היסטורית, לכך שאחרי כל הרדיפות שעם ישראל עבר במשך שנות הגלות על ידי אויבים, שרצו לכפות את הדת הנוצרית עלינו ולהכחדתנו מדתנו ומאמונתנו, באים להשתתף בדתם ונוהרים בהמוניהם לחגיגות הנוצצות.

יש להצטער על כך שישראלים רבים חוגגים בבילויים המפוקפקים בחג המולד ובסילבסטר. מה ליהודי שמבקש מדינה יהודית ולחוג את חג המולד וסילבסטר, שהם חג הולדת המשיח של הנוצרים מצד אחד, ויום פטירתו של האפיפיור סילבסטר מהצד השני. אסור לשכוח את מסעי הצלב והפוגרומים שבמשך מאות שנים עברו על העם היהודי. עצי האשוח וחגיגות הסילבסטר הם הסמלים שמייצגים ומאדירים את הנצרות ואין מקום להזדהות אתם.

מכבדים את חופש הדת, לא מתבוללים

לאור הסכנה הרוחנית הנשקפת לעמינו, אנו חייבים להגביר את המאמץ להביא חינוך תורני לכל חלקי העם, ולהעמיק את התודעה היהודית. המציאות היום היא, שהריחוק מערכי היהדות והחלל הרוחני שנוצר גורם לכל מיני אנשים לחפש בודהיזם וכל מיני דתות של עובדי עבודה זרה.

אין באמור לעיל לשלול את זכויות הנוצרים החיים בארץ לקיים את דתם ואת חגיהם לעצמם, או לפגוע בחופש דתם שהוא אבן יסוד במגילת העצמאות. אנו מכבדים אותם וחייבים להוקיר אותם משום הכרת הטוב על עזרתם למדינת ישראל. אך מאידך, אנו חייבים לשמור מכל משמר על העם היהודי, למנוע, להזהיר ולהרחיק את בנינו ואת בנותינו מלחגוג את חגי הנוצרים, שעלולים לגרום להם להגרר אחר אותם משיחים אשר מנסים כל העת ללכוד אותם ברשתם ולהפוך אותם ל"מתיוונים".

היזהרו ממסתננים

לצערנו, יש היום כ-25,000 ישראלים שחברים בכתות המיסיון, ובקרבנו מסתובבים אנשים, שכל פעילותם היא מסיונרית כדי להעביר יהודים על דתם ויהדותם. אנו מאמינים כי לעתיד לבוא כל אומות העולם יעבדו את הקב"ה שכם אחד ויקוים בנו הכתוב : "קומי אורי כי בא אורך כבוד ד' עליך זרח והלכו גויים לאורך"..... ועוד: "והיה ד' למלך על כל הארץ ביום ההוא יהיה ד' אחד ושמו אחד".

* הכותב הוא חבר כנסת מטעם סיעת ש"ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully