וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירת נדקרה ליד בית שמש, חיפושים אחר חברתה הנעדרת

איילה חננאל ויהושע בריינר

18.12.2010 / 20:10

תיירת בת 46 שטיילה באזור בית שמש, טענה כי שני ערבים דקרו אותה בגבה וכפתו אותה בידיה. מצבה בינוני-קשה. כוחות הביטחון מחפשים אחר חברתה. נבדק חשד לפיו היא נחטפה

תיירת בת 46 נפצעה אחר הצהריים (שבת) באורח בינוני עד קשה מדקירות בעת שטיילה בחירבת חנות שליד המושב מטע שבאזור בית שמש. לדברי מגן דוד אדום, התיירת סיפרה כי היא נדקרה בעת שטיילה באזור. צוותים של מגן דוד אדום טיפלו באישה שסובלת מפצעי דקירה בחזה ובגבה ופינו אותה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. במקביל, נערכים חיפושים אחרי חברתה של הנדקרת שהוכרזה כנעדרת. בין היתר נבדק חשד כי החברה נחטפה.

מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב אהרון פרנקו, ערך הערב תדרוך עיתונאים ומסר את הפרטים הידועים עד כה אודות המקרה. לדבריו, "כוחות גדולים של צה"ל, משמר הגבול ומשטרה מחפשים אחר נעדרת. הנדקרת הגיעה לשתי משפחות שישבו בפארק כשהיא כפותה ודקורה בכל חלקי גופה. היא תיארה מצב שממנו עולה כי היא וחברתה יצאו לטיול בוואדי. לדבריה, שני צעירים דקרו אותה, היא הצליחה להימלט והגיעה לשתי המשפחות ששהו בפארק. כוחות גדולים מבצעים סריקות כדי לאתר את חברתה של הנדקרת".

חורשה ליד הישוב מטע בה נדקרה צעירה וחברתה נעדרת, דצמבר 2010. אורי לנץ
חיפושים נרחבים באזור בית שמש/אורי לנץ

עוד אמר ניצב פרנקו כי "אנחנו לא יודעים דבר לגבי החברה, אנחנו מבצעים סריקות, הנדקרת מסרה לנו תיאור ובזה מתרכזים עכשיו הכוחות הגדולים שיש בשטח, זו המשימה הראשונה. אנחנו לא יודעים הרבה על שני התוקפים, יש צוותים שחוקרים את האירוע, כולל שב"כ. המשימה היא לאתר את החברה, משימה שמתבצעת בכמה מישורים".

מהמשטרה נמסר עוד, כי מדובר באישה שהדריכה קבוצת תיירים וירדה לבדה לטייל בוואדי. לדבריה, היא נדקרה על ידי שני גברים ממוצא ערבי.

בעקבות האירוע ניתנה הנחייה במחסומי צה"ל באזור להגביר את הערנות בקרב העוברים במחסום לכיוון אזור יהודה. מדובר באזור קרוב לגזרת גוש עציון ושנמצא בקרבת מספר כפרים פלסטינים, אשר נמצאים מעבר לגדר ההפרדה. למרות זאת, אזור התקרית נחשב לשקט יחסית מבחינה ביטחונית ועל אף הקרבה לכפרים הפלסטינים, לא מדובר בשטח אשר נחשב כבעייתי מבחינת מערכת הביטחון.

בהכנת הידיעה השתתף אריאל נוי

עדכון ראשון: 17:18

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully