וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון הכרמל: מת מפצעיו הכבאי דני חייט

קובי מנדל ואריאל נוי

18.12.2010 / 18:02

הכבאי דני חייט, שנפצע קשה מאוד בשריפה בכרמל, מת מפצעיו בבית החולים רמב"ם בחיפה. חייט נפצע בעת שניסה לכבות את אוטובוס הסוהרים שעלה בלהבות. בכך עולה מספר הנספים באסון ל-44

בבית החולים רמב"ם שבחיפה מת אחר הצהריים (שבת) מפצעיו הכבאי דני חייט שנפצע באורח אנוש בשריפה שאירעה לפני כשבועיים בכרמל. חייט יובא למנוחות מחר, אך מועד הלווייתו טרם נקבע. בכך עולה מספר הנספים בדליקה בכרמל ל-44.

חייט נפצע במאמצי הכיבוי של אוטובוס הסוהרים שעלה בלהבות במהלך השריפה. הוא הגיע למקום יחד עם הכבאי אורי סמנדייב שנספה אף הוא באסון. מחקירת המשטרה עולה, כי חייט יכול היה לברוח מהמקום, אך בחר להישאר על מנת לנסות ולהציל את הסוהרים.

בת שבע חייט, אמו של דני בבית החולים רמב"ם בחיפה לאחר מות בנה כי "דני נפטר היום, הוא עזב משפחה אוהבת וחברים והלך למקום ששם אוהבים אותו לא פחות. דני סיכן את נפשו כדי להציל חיי אדם וזה היה הייעוד שלו בחיים. אנחנו נתמוך בשני ילדיו ובאישה חופית שצריכה ללדת בקרוב. אני מודה לצוות בית החולים שנלחם עד הרגע האחרון על חייו של דני וגם למשפחת נתניהו שנהגה לדרוש בשלומו".

חייט אושפז במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מחוסר הכרה, סובל מכוויות ב-80% מחלקי גופו וכן מפגיעות בראותיו כתוצאה משאיפת עשן. במהלך האשפוז הושתל בגופו עור מלאכותי שהובא לישראל במיוחד עבור הניתוח, אך הניתוח כשל. את הכסף עבור הניתוח התרימה רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו.

חוקרי המחוז הצפוני שבודקים את נסיבות אסון האוטובוס, קיוו שמצבו הרפואי של חייט ישתפר והוא ישוב להכרה, וכך ניתן יהיה לגבות ממנו עדות כניצול היחיד מאותו אירוע.

חייט השאיר אחריו אשה בהריון ושני ילדים. אשתו, חופית, סיפרה אתמול לוואלה! חדשות, כי "היום זה התאריך שבו אני צריכה ללדת אני מרגישה בסדר ומקווה שדני כבר יראה את הילדה שלנו. יש לנו שני בנים וחיכינו לבת המון זמן. אנחנו מאד אופטימיים ומתפללים סמוך לחדרו. לא יצאנו מבית החולים כבר שבועיים מאז שהוא פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully