וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנהריה: צעיר נדקר למוות

קובי מנדל

18.12.2010 / 9:45

הצעיר נפצע באורח אנוש ומת מפצעיו בבית החולים בנהריה. שני בני אדם נעצרו בחשד למעורבות בדקירה והערב הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בעכו

חשד לרצח בנהריה. צעיר בן 26 ממג'ד אל-כרום נדקר הלילה (שבת) למוות בנהריה. כתוצאה מהדקירה הוא נפצע באורח אנוש בצווארו ומת מפצעיו בבית החולים בעיר. שוטרי תחנת נהריה עצרו שני בני אדם בחשד למעורבות בדקירה. הערב תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של השניים בבית משפט השלום בעכו. מבדיקה ראשונית עולה כי שני הצעירים בתחילה דיווחו על תאונת דרכים ליד נהריה. המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות המקרה.

בתקרית אלימה אחרת שאירעה לפנות בוקר נפצע באורח קל תושב פוריידיס בן 34 מירי באזור קניון "מול זכרון" שליד זכרון יעקב. שוטרי תחנת זכרון יעקב ערכו באזור סריקות במהלכן נעצרו שני תושבי פוריידיס בני 20 ו-30 בחשד למעורבות באירוע. השניים יובאו הערב לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

הלילה נפצע צעיר בן 20 תושב קריית חיים באורח בינוני מדקירה. הוא נמצא מוטל ברחוב במפרץ חיפה ופונה לבית החולים רמב"ם עם פציעה בחזהו. הצעיר היה בגילופין ולכן לא ניתן היה לגבות ממנו עדות. חוקרי תחנת זבולון בודקים את נסיבות המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully