וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בת"א: מעצרם של שני החשודים הוארך ביומיים

איילה חננאל

17.12.2010 / 18:06

בית המשפט האריך את מעצרם של שני החשודים בקטטה שהובילה לדקירתו למוות של לורנס אמסיס עד יום ראשון. פרקליט אחד החשודים: "הוא בכלל ניסה לסייע לנדקר ועזר לפנותו"

מעצרם של שני החשודים במעורבות בקטטה שהובילה לרצח לורנס אמסיס בן ה-20 מחוץ למועדון "הטרמינל" בת אביב אמש הוארך היום (שישי) על ידי בית המשפט המחוזי בעיר עד יום ראשון. בנוסף נעתר בית המשפט לבקשתם של הפרקליטים ואסר לפרסם את שמם של שני החשודים.

בהארכת מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בתל אביב, הכחישו פרקליטיהם של השניים, עו"ד מנשה סלומון וישר יעקובי מהסנגוריה הציבורית, את הטענות נגדם וטענו כי אחד החשודים אף סייע ללורנס אמסיס לאחר שנדקר.

עו"ד יעקובי טען כי החשוד אותו הוא מייצג, בן 23, "לא רק שלא דקר את המנוח אלה אף ניסה לסייע לו. הוא נכח במועדון והבחין בהמולה ואז כשיצא החוצה, הבחין במנוח כשהוא שותת דם. הוא החליט לעזור לו, הוריד את החולצה שלו, ניסה לעצור לו את שטף הדם מבטנו, והמתין איתו עד להגעתם של השוטרים והפראמדיקים למקום. הוא אף סייע להם לפנות את המנוח לאמבולנס. זוהי לא התנהגות של בן אדם שדוקר".

פרקליטו של החשוד השני, חייל בן 19, עו"ד מנשה סלומון, הכחיש אף הוא את החשדות וטען כי מרשו אכן נכח במועדון עם חבריו, אך אין לו שום קשר לאירוע ואיננו מכיר לא את הקורבן ולא את החשוד השני שנעצר.

בית המשפט השלום החליט להאריך את מעצרם של שני החשודים עד ליום שני, אך עורכי הדין סלומון ויעקובי הגישו על ההחלטה ערעור לבית המשפט המחוזי, אשר קיצר את הארכת המעצר עד ליום א'. בהחלטתו ציין השופט אורי שוהם כי "עיינתי בחומר החקירה ובדו"ח הסודי שהוצג בפניי כדי לבסס את החשד במידת מה, והשתמשתי בצמד המילים "במידת מה" בכיוון שעדיין מדובר בחשד רחוק שאינו חד משמעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully