וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מפקד בסיס במשטרה הצבאית הטריד מינית

יהושע בריינר

17.12.2010 / 15:10

על פי החשד, קצין בדרגת סגן אלוף הטריד מינית קצינה שהייתה פקודתו. תלונת הקצינה נחקרת, ובינתיים הוצא הקצין לחופשה כפויה על ידי מפקד החיל

פרשייה מינית חדשה בצה"ל נחשפה היום (שישי), בעקבות חשד כי מפקד בסיס במשטרה הצבאית, קצין בדרגת סגן אלוף, הטריד מינית קצינה ששירתה תחתיו. היחידה לחקירות פנים במשטרה הצבאית החלה לחקור את תלונתה של הקצינה, שסיפרה על שאירע במהלך ביקורת של יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים בבסיס.

בעקבות החשד נגדו, הוצא השבוע הקצין לחופשה כפויה על ידי מפקד החיל, תת-אלוף מאיר אוחנה. מדובר צה"ל נמסר כי "בעקבות חשד שעלה כנגד הקצין בגין הטרדה מינית נפתחה בנושא חקירה. קצין המשטרה הצבאית הראשי הוציא את הקצין לחופשה עד להתבררות העניין".

בתחילת החודש פורסם כי מפקד גדוד בפיקוד צפון הודח מתפקידו לאחר שנחשד כי הטריד מינית חיילת מיחידתו. הקצין, בדרגת סגן אלוף, הודח בצעד חריג על ידי אלוף פיקוד צפון גדי אייזנקוט, שקיבל את המלצת מפקד אוגדת 36, תא"ל אייל זמיר. זמיר בדק את פרטי הפרשה, כאשר התלוננה החיילת לפני מספר שבועות.

על פי הפרסום בעיתון "במחנה", לפני כחודשיים התלוננה חיילת המשרתת בגדוד כי המג"ד החל להטריד אותה ולהעיר לה הערות בעלות גוון מיני. החיילת טענה כי הקצין אף שלח לה הודעת אס.אם.אס לטלפון האישי שלה בניגוד לרצונה. בעקבות תלונתה של החיילת החלו במצ"ח לחקור את הפרשה. הקצין נחקר מספר פעמים, אולם טרם הוחלט אם להגיש כנגדו כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully