וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח לפני 18 שנה ונמלט מהארץ

גלעד גרוסמן

17.12.2010 / 10:52

לביהמ"ש המחוזי בירושלים הוגש אישום ברצח נגד אלכסיי גרשוביץ'. מהאישום עולה כי לפני 18 שנה רב עם לקוח שלו, דקר אותו בכל חלקי גופו ונמלט לרוסיה, ממנה שב לפני כחודש

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום נגד אלכסיי גרשוביץ', בן 44 ממעלה אדומים, הנאשם ברצח של אלכסנדר ברנוצניק, תושב מצפה יריחו, לפני 18 שנה. לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שלומית בן יצחק מפרקליטות מחוז ירושלים, בחודש מרץ בשנת 1992 הנאשם בנה ארון למנוח במסגרת עבודתו כנגר. בין השניים התפתח ויכוח ובשלב מסויים התנפל הנאשם על הקורבן ודקר אותו מספר פעמים בצווארו. הנרצח ניסה להימלט, אך גרשוביץ' רדף אחריו ודקר אותו בגבו. בסך הכול נדקר הנרצח 23 פעמים בכל גופו.

עוד עולה מהאישום, כי גרשוביץ' הכניס את הגופה לתא המטען של רכבו של המנוח והשליך את הגופה ביער סמוך לבית שמש. לאחר מכן הוא נסע לירושלים וניקה את הרכב מטביעות אצבעותיו. כעבור יום חזר ליער וכיסה את הגופה ביריעה. הוא נחקר והכחיש מעורבות בפרשה. לאחר מכן נמלט לרוסיה כשהוא משתשמש בדרכון מזוייף של חברו ושהה ברוסיה עד החודש שעבר.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה, כי הוא הודה ושחזר את המעשה אך חזר בו לאחר מכן. עוד עולה כי ביצע עבירות אלימות גם ברוסיה וריצה שם שש שנים במאסר.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully