וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: איים להצית עצמו במשרדי ראש עיריית אשדוד

רמי שני

16.12.2010 / 19:23

אסיר משוחרר מאשדוד שמבקש פתרון דיור לו ולאשתו נאשם שאיים להצית עצמו עם בלוני גז במשרדי העירייה. "אין לי מה להפסיד. אני מכיר את כל העבריינים בעיר ויודע איפה ראש העיר גר"

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד תושב אשדוד בן 26 שניסה לערב את ראש העירייה, יחיאל לסרי, במאמצים למצוא פתרון דיור עבורו ועבור אישתו. אלא שבמקום לבקש פגישה, הודיע האיש למזכירת ראש העיר, אמילי ברון מיכאלי, כי בכוונתו להצית את עצמו בלשכה אם ראש העיר לא יסייע לו.

"כאסיר משוחרר, אין לי מה להפסיד" הוא איים, "שמעתי על מישהו שהגיע לשם עם בלוני גז והצית את עצמו. גם אני יכול לעשות את זה. אין לי מה להפסיד". המקרה אירע לפני כשלושה ימים. כעבור מספר שעות, שב האסיר המשוחרר והתקשר למזכירה: "אני מוכר בימ"ר מרכז של המשטרה כסוחר נשק עם העולם התחתון. אני מכיר את כל העבריינים באשדוד. אני גם יודע איפה ראש העיר גר. ישבתי ארבע שנים בכלא על מכירת רימונים. כל מה שעשו לכם בלשכה, זה כלום לעומת מה שאני אעשה כשאבוא עם חבריי העבריינים".

ברון מיכאלי הגישה תלונה במשטרת אשדוד על האיומים ומסרה עדות מפורטת על הדברים שמסר בשיחת הטלפון. עקב כך, נעצר האיש לחקירה, והיום הוגש נגדו כתב אישום על איומים והטרדה לבית משפט השלום באשדוד. המשטרה ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully