וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום אחד: שתי מדריכות הותקפו ע"י תלמידים

16.12.2010 / 14:53

במושב עין ורד הטיח נער את ראשה של מדריכה כבת 30 בקיר והיא פונתה לבית החולים עם חשש לזעזוע מוח. במועצה האזורית מנשה תקפו שלושה נערים מדריכה באגרופים ובנשיכות

שני מקרים של תקיפת מדריכות במוסדות חינוכיים בבוקר אחד: מדריכה כבת 30 הותקפה היום (חמישי) במהלך שיעור בפנימייה של נערים הנמצאים במקום בכפוף לצו בית משפט במושב עין ורד. במהלך השיעור, נכנס נער מהפנימיה שלא היה חלק מהשיעור, וכתוצאה מכך, התפתח ויכוח בינו ובין המדריכה. הנער התנפל עליה, תפס אותה בצוואר, גרר אותה והטיח את ראשה בקיר.

לאחר מכן הצליח מדריך בפנימיה להשתלט על הנער והמדריכה הועברה לבית החולים "מאיר" עם חשש לזעזוע מוח. שוטרים מתחנת כפר סבא הגיעו למקום על מנת לעכב את הנער לחקירה, אך הוא נמלט ולאחר מרדף רגלי קצר נתפס. הנער נחקר במחלק הנוער בתחנת כפר סבא וקשר את עצמו למיוחס. לאחר חקירתו הוא נעצר והועבר לכלא אופק בתל מונד. מחר יובא הנער בפני שופט בבית משפט השלום בפתח תקווה.

מוקדם יותר תקפו שלושה נערים בני 16 מדריכה בבית הספר לנערים מוגבלים "קציר" במועצה האזורית מנשה ממזרח לחדרה. השלושה תקפו את המדריכה באגרופים, נשיכות ומשיכות בשיער. המדריכה נפצעה באורח קל והגישה תלונה למשטרת עירון. המשטרה עיכבה את הנערים לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully