וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוביץ: תנועת שמאל רחבה - אינטרס של כולם

פנחס וולף

16.12.2010 / 14:00

בראיון לוואלה! חדשות קרא חבר הכנסת ניצן הורוביץ להקמת מפלגת שמאל גדולה שמרצ תהיה חלק ממנה. "זה אינטרס פוליטי של המדינה כולה"

ח"כ ניצן הורוביץ (מרצ) התייחס בראיון לוואלה! חדשות לאופציית האיחוד במחנה השמאל. לדבריו, "אין ספק שבבחירות הבאות צריך תנועה פוליטית הרבה יותר רחבה ממה שיש היום ומרצ צריכה להיות חלק ממנה. זה אינטרס פוליטי לא רק של מרצ אלא של המדינה כולה. צריך שתהיה תנועה רחבה שתביא את הערכים של המחנה המתון, הנאור, השפוי ותעשה עם זה משהו". בתוך כך נפגש יו"ר מרצ, ח"כ חיים אורון, עם עמרם מצנע. הערכה היא שאורון מבקש ממצנע לסייע בהרחבת שורות השמאל.

לדברי הורוביץ, "מרצ היום מונה שלושה מנדטים, העבודה – 13 ולקדימה אין זהות". לדבריו, "זה לא הכוח האמיתי של הציבור שלנו. הייצוג הפוליטי של הציבור שלנו הוא בעייתי, כי יש פיצול והטעיה וחוסר אמון, ויש את מפלגת העבודה שנבחרת בקולות אנשים מסוימים ואחר כך הולכת לשבת בממשלה עם ליברמן ואלי ישי. אז אנשים שמצביעים למפלגה מרגישים נבגדים ואחר כך לא רוצים להצביע לאף אחד".

הורוביץ אמר עוד כי "יש שבר גדול ויש פוטנציאל להקמת תנועה רחבה, ציונית, ממלכתית. אני חושב שכולם ביחד צריכים ללכת יחד. כמעט אין בינינו הבדלים רעיוניים והאיום פה כל כך גדול שאנחנו חייבים להתאחד וללכת יחד כי פיצולי פיצולים ורסיסי רסיסים יביאו למצב הרבה יותר קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully