וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה על דברי כבל: "עליו להשיב המנדט"

פנחס וולף

16.12.2010 / 14:03

במפלגת העבודה קראו לח"כ איתן כבל להשיב לאלתר את המנדט שקיבל מהסיעה בשל דבריו בראיון שהעניק בו הספיד את המפלגה: "מציע לעמרם מצנע לחפש מקל ארוך וגם איתו לא לגעת במפלגת העבודה"

במפלגת העבודה תקפו היום (חמישי) בחריפות את ח"כ איתן כבל בעקבות דברים שאמר בראיון לגלי צה"ל בהם המליץ לעמרם מצנע שלא לשוב למפלגה. לדברי ההודעה שפירסמה העבודה, ניסה כבל להכתים את שם המפלגה.

מהמפלגה נמסר כי "מפלגת העבודה קוראת לח"כ איתן כבל להשיב חזרה לאלתר את המנדט שקיבל מהסיעה ולסיים את חברותו במפלגה. ח"כ כבל פועל זה זמן רב באופן גלוי נגד המפלגה, ולא בוחל באמצעים על מנת להכתים את שמה. מדבריו של כבל משתמע באופן ברור שהוא אינו רואה את עתידו במפלגה ולכן מן הראוי שישיב חזרה את המנדט שקיבל ממנה. ח"כ כבל שוריין ברשימה לכנסת מתפקידו במפלגה ולא נבחר על ידי מתפקדי המפלגה, ולכן אין לו כל זכות מוסרית להיאחז בכיסא לאור התבטאויותיו האחרונות".

"מפלגת העבודה חיסלה את השמאל הישראלי"

בראיון שהעניק הבוקר, התייחס כבל לקריאות במפלגה לעמרם מצנע לשוב לשורותיה. "כשקראתי על זה אתמול לא ידעתי להגדיר לעצמי האם זה פתטי. מה בדיוק הסיפור? מה התרגיל? ואין כאן שום תרגיל. זה פשוט אמירות של מישהו חושב שאמירה כזו יכולה לעשות לו טוב", הבהיר.

"אני בכל מקרה מציע לידידי עמרם מצנע לחפש מקל ארוך וגם איתו לא לגעת במפלגת העבודה. אני ממליץ לו אחרי הכאב העצום, אני הייתי לידו באותו יום שהוא הודיע על התפטרותו, ואני אומר את זה בצער כי אילו נשאר – לך תדע לאן היינו יכולים להגיע. הכאב שהוא יכול לחוש הפעם הזו אף גדול יותר", אמר כבל. "אני מציע לו אפילו לא להתלבט".

"די לנו לפנטז על דבר שנגמר"

כבל התייחס עוד בראיון לביקורות על דבריו ואמר כי "אני כבר אמרתי באופן שאיננו משתמע לשתי פנים שמפלגת העבודה סיימה את דרכה כאלטרנטיבה. בבתים מעטים יושבים ואומרים 'כבל הזה, איך הוא מדבר, מה הוא אומר, עוד נכונו לנו עלילות', ואני אומר לכל החברים האלה – די, די לנו לפנטז על דבר שנגמר. ואני אומר זאת בכאב עצום".

כשנשאל על שמועה אודות טפסי התפקדות לקדימה שמונחים כביכול במגירתו, השיב כבל: "למה לי להכחיש? למה אני צריך כל הזמן לתת תשובות לדברים שהם לא מן העניין? אני חבר מפלגת העבודה וכשאחליט על דרך אחרת אודיע זאת בקול תרועה רמה". כבל הוסיף כי "מפלגת העבודה במידה רבה חיסלה את השמאל הישראלי. כל הזמן ממתינים לכוכב שיבוא ויגאל את העם מייסוריו. בשנים האחרונות חלק ניכר מאלה שבאו להציל אותנו השאירו, בלשון עדינה, רושם מאוד מאוד לא בהכרח מכובד. מי שחושב שכוכב הוא תחליף לדרך – יש לו טעות גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully