וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה לישראל: "אנחנו כבר לא מפחדים מכם"

אופק עיני

16.12.2010 / 12:21

זמן קצר לאחר הפרסום לפיו ישראל הפציצה מתקן ריגול בלבנון, נאם מזכ"ל חיזבאללה בביירות והבהיר כי "ההתנגדות הביסה את כל הגנרלים שלכם ותביס אתכם גם בעתיד"

"האיומים לא מפחידים אותנו ולא יזיזו אותנו מרצוננו", כך הבהיר הבוקר (חמישי) מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, בעצרת לרגל צום העאשורא שהתקיימה ברובע הדאחייה בביירות. נסראללה פנה לישראל ואמר כי "הסתיים הזמן שבו הפחדתם אותנו. ההתנגדות הביסה את כל הגנרלים שלכם ותביס אתכם גם בעתיד, אינשאללה".

מזכ"ל חיזבאללה התייחס לדיווחים על פיהם במקרה של מלחמה, צה"ל יכה בלבנון בעוצמה רבה והבהיר כי "ישראל שמאיימת על ההתנגדות בלבנון הושפלה על ידי ההתנגדות ב-1996, ב-2000 ובמלחמת לבנון השנייה". הוא הוסיף כי "המלחמה הפסיכולוגית של ישראל נכשלה. לא ניתן להשפיע על נפשותינו".

נסראללה התייחס גם לפרסומו הצפוי של כתבי האישום בעקבות מסקנות חקירת רצח ראש ממשלת לבנון לשעבר רפיק אל-חרירי, ואמר כי "על מה שנקרא בית הדין הבינלאומי דיברנו מספיק. אנחנו מתנגדים לכל כתב אישום עושר, ואנחנו נמוטט את המטרות של כתב האישום הזה כמו שהפלנו חלקים ממנו, וכמו שנשמור על ההתנגדות ושנשמור על ארצנו".

נסראללה פנה לנוכחים: "אני אומר לכם שמזימת בית הדין הבינלאומי תהיה לריק כמו כל המזימות הקודמות, ואנחנו נישאר בעמדות הג'יהאד ונשמור על כבוד אומתנו ומולדתנו ועל הזה מכל האיומים שמקיפים אותנו".

בתוך כך, תחנת הרדיו "קול לבנון" דיווחה הבוקר כי חיל האוויר הישראלי הפציץ אמש מתקן ריגול ישראלי שהיה מושתל בתוך הים מול חופי צידון. עדי ראייה במקום דיווחו כי ראו אש במים. אתמול גורמים בלבנון העריכו כי מדובר בפיצוץ של מוקש ימי. כמו כן, נמסר כי כלי טיס ישראליים נצפו טסים באזור טרם הפיצוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully