וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת ליווי תובעת: שוטרת תקפה והשפילה אותי

גלעד גרוסמן ואיילה חננאל

16.12.2010 / 16:01

נערת ליווי תבעה את המשטרה בסכום של 100 אלף שקלים בטענה כי שוטרת עצרה אותה ברחוב, התייחסה אליה בזלזול, היכתה אותה וריססה את פניה בגז מדמיע ללא הצדקה

לבית משפט השלום בתל אביב הוגשה הבוקר (חמישי) תביעת פיצויים בגובה 100 אלף שקלים נגד המשטרה, על ידי נערת ליווי שטוענת שהותקפה והוכתה על ידי שוטרת. על פי התביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד ברק רון, בתחילת השבוע חזרה האישה בשעת בוקר מוקדמת מהבריכה במגדל דיזנגוף כשהיא מלווה בידיד. ניידת משטרה עצרה ליד השניים, ושוטרת שישבה בה אמרה לידיד "בצורה מזלזלת ואגרסיבית: 'מי אתה'?, כפי הנראה בשל העובדה שצבע עורו הוא כהה". לאחר מכן ביקשה השוטרת שייתן לה את תעודת הזהות שלו.

אחרי שסיימה לבדוק את התעודה, ביקשה שייתן לה את התיק של נערת הליווי אותו נשא. השוטרת חטפה את התיק מידיו והחלה לבחון את תוכנו. התובעת אמרה לשוטרת שהיא אינה מוכנה שהיא תבדוק את התיק באמצע הרחוב וליד שוטר נוסף שישב בניידת, מכיוון שהיו בתוכו פרטי לבוש אינטימיים.

נאמר לתובעת שתואשם בתקיפת שוטר

אז, לטענתה, אמרה לה השוטרת: "מי את בכלל? אם הייתי מבקשת את דעתך, לא הייתי נמצאת כאן". בין השתיים התפתחו חילופי דברים, במהלכם יצאה השוטרת מהניידת. התובעת ניסתה לקחת את התיק שלה חזרה, אולם אז, על פי התביעה, השוטרת החלה להכותה וריססה גז מדמיע בעיניה.

בהמשך, הזמינה השוטרת כמות גדולה של ניידות משטרה למקום, "על מנת לשוות לאירוע מראה של אירוע חמור של תקיפת שוטרים, הכול כאשר התובעת שרועה על הרצפה ומייללת מכאב". התובעת וידידה נלקחו לתחנת משטרה, שם, לטענתה, הוחזקה במשך כשלוש שעות מבלי שאפשרו לה להיבדק על ידי רופא. בזמן שהותה בתחנה הגיעה השוטרת למקום והחלה לקלל את התובעת "יא זונה, יא שרמוטה, יא נערת ליווי".

על פי התביעה, בהמשך שוחררה נערת הליווי בערבות לאחר שנאמר לה כי תואשם בתקיפת שוטר. לאחר מכן, היא נשלחה לבדיקה בבית החולים ונמצא שהיא סובלת מפגיעה כימית בעיניה, חבלות ראש ושטפי דם. "התובעת תבקש את בית המשפט הנכבד לתן דעתו לעובדות המקרה דנן ולחייב את המדינה בסכום הנתבע, הן כפיצוי בגין הכאב, הסבל וההשפלות שהיו מנת חלקה של התובעת, והן על מנת להבטיח שהנתבעת תראה למנוע הישנות של מקרים כגון דא ואופן הטיפול הקלוקל בהם על ידי שלוחיה", נכתב בתביעה.

ממשטרת מחוז תל אביב נמסר כי החשודה התהלכה יחד עם גבר נוסף ברחוב בצורה שנראתה מחשידה. כאשר השוטרים התקרבו אל השניים על מנת לבקש מהם להזדהות החלו החשודים להגביר את קצב הליכתם באופן שחיזק את חשד השוטרים. לבסוף פנתה השוטרת לשניים וביקשה להציג תעודות זהות הם סירבו להזדהות ובשלב זה תקפה החשודה את השוטרת, משכה בשערותיה ושרטה אותה בפניה. השוטרת אף נזקקה לטיפול רפואי. לדברי המשטרה, תמונות פניה החבולות של השוטרת הועברו אף הן למח"ש והאירוע נמצא בבדיקתם . עוד מוסיפים במחוז תל אביב כי השוטרת שהותקפה לא השתמשה במילות גנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully