וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס תוקפת: ליברמן מנסה להשיג קולות בקיטוב העם

16.12.2010 / 6:21

בביטאון מפלגת ש"ס מתפרסמת ביקורת חריפה על יו"ר ישראל ביתנו בעקבות חוק הגיור הצבאי. בנוסף, נטען בו כי נתניהו הבטיח כי "חוק הגיור לא יקודם ללא הסכמת ש"ס"

ש"ס תוקפת את "ישראל ביתנו" בעקבות חוק הגיור הצבאי שעבר אתמול בקריאה טרומית בכנסת. בגיליון של ביטאון המפלגה שמתפרסם הבוקר (חמישי) נכתב כי " לאביגדור ליברמן יש יתרון אחד, שהוא פוליטיקאי נחשב וממהר לזהות מצוקות פוליטיות ולרכב עליהן".

"הוא יודע היטב כי חיילי צה"ל זו הבטן הרכה של החברה הישראלית. האומה כולה מאוחדת סביב חיילי צה"ל, לכן ככל שהוא יעמיק את הלחיצה על הנקודה, כך יצליח לגרום לקרע ולקיטוב בעם היהודי, להשניא את היהודים שומרי התורה והמצוות על רובדי העם, ולדעתו כך יוכל להצליח לקטוף כמה קולות עבור מפלגתו. לאיש לא בער, ואת אף אחד לא עניין גיורם של חיילי צה"ל".

"בערבו של יום שלישי התכנסו ארבעת שרי ש"ס במעונו של מרן מאור ישראל שליט"א, ויו"ר התנועה השר אליהו ישי, הציג בפני מרן שליט"א את נוסח הצעת חוק רותם", נכתב עוד בביטאון. "מרן הביע את כאבו העמוק על כך שמפלגה מסוימת עושה שימוש ציני בחיילי צה"ל לצרכים הפוליטיים. הוא הטיל על הגרש"מ עמאר לנסות למצוא פתרון לבעיה הלא כל כך סבוכה, אלא שליברמן ממהר לסבך אותה עד כמה שניתן, כדי שיוכיח כאילו הוא עשה משהו למען חיילי צה"ל. כאילו זה מעניין את חיילי צה"ל מי יעסוק בגיור שלהם, הרבנות הראשית או הרבנות הצבאית. גם מחלוקת טכנית הפכה לבמת הסתה כנגד החרדים".

עוד נטען בביטאון ש"ס, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח לנציגי המפלגה כי "חוק הגיור לא יקודם ללא הסכמת ש"ס". מלשכת ראש הממשלה לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.

הכנסת אישרה אתמול בקריאה טרומית את חוק הגיור בצה"ל של ח"כ דוד רותם (ישראל ביתנו). בעד החוק הצביעו 74 חברי הכנסת ואילו 18 התנגדו. הדיון על החוק התקיים על רקע חשש ממשבר קואליציוני עם ש"ס. הנהלת הקואליציה החליטה להעניק חופש הצבעה בנושא וזאת על מנת למנוע משבר עם סיעת ש"ס שהביעה התנגדות לחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully