וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אימת הערבים" יקבע מי יגור בפסגת זאב שבי-ם?

16.12.2010 / 0:04

פעיל הימין משה בן זיקרי מונה למנהל הקהילתי של פסגת זאב. המצע שלו: מלחמה ב"השתלטות הערבית" על השכונה. האמצעי: קנס על מי שישכיר דירה לאדם שלא מקובל על מרבית התושבים

מכתב הרבנים משפיע על השטח? מי שכונה "אימת הערבים" ו"השריף" בשכונת פסגת זאב שבירושלים, פעיל הימין משה בן זיקרי, נבחר השבוע לכהן במנהל הקהילתי של השכונה, כשבמצע שלו מוכרזת מלחמה במה שמכונה "ההשתלטות הערבית על השכונה ושמירה על פסגת זאב יהודית".

בן זיקרי הפך בשנים האחרונות לאחד הדמויות המוכרות בפסגת זאב, בעיקר לאחר שהוביל מאבק אזרחי כנגד תושבים פלסטינים וערבים ישראלים שעברו להתגורר בשכונה. במסגרת המאבק החלו התנכלויות של תושבים בשכונה לאוכלוסייה הערבית שעברה להתגורר באזור. בין היתר, שרפו התושבים חנויות ומנעולים ואף מנעו מזוגות מעורבים להיפגש.

בן זיקרי עצמו הכחיש כל קשר לאירועים, אולם זומן לשיחה בשב"כ לפני מספר חודשים. לדבריו, רמזו החוקרים לאשתו כי כדאי להם לעזוב את השכונה, ובשל כך הם עברו להתגורר באילת.

"הם רוצים לכבוש אותנו מבפנים"

השבוע התמודד בן זיקרי למשרת המנהל הקהילתי, ומפלגתו זכתה בארבעה מתוך תשעת המקומות. "אמרתי לתושבים את האמת", אמר אמש (רביעי) בן זיקרי לוואלה! חדשות. "יש לנו שכונה שאויבנו משתלטים עליה, הבנות שלנו נופלות ברשת שלהם והאזרחים הטובים פשוט עוזבים כי הם מגלים שיש להם שכן ערבי. אם כך זה יימשך יהיה כאן מנהל ערבי ולא יהודי". לדבריו, כיום מתגוררות בשכונה 550 משפחות ערביות, חלקם משתפי פעולה שישראל העבירה מהרשות הפלסטינית.

"הם באים במטרה לכבוש אותנו מבפנים", אמר בן זיקרי. "אם זה בצורה של פשע, אם זה לקחת את הבנות שלנו ואחר כך במלחמה הם יקומו עלינו. אנשים מוכרים את הדירה שלהם לאויב, וככה הם משתלטים בניין בניין".

כעת, מתכנן בן זיקרי להחתים את התושבים על מסמך משפטי בו יחויבו לשלם קנס בגובה 30 אלף דולר במידה וימכרו את דירתם לאדם שאינו מקובל על מרביתם המכריע של תושבי השכונה. "זה הסוד של השכונות השמאלניות", סיפר. "אין לנו שום כוונה לנקוט בשום אמצעי שהוא מנוגד לחוק, אבל המטרה שלנו היא לשמור על השכונה שלנו יהודית כדי שהבנות שלנו לא יימצאו את עצמן נשואות בכפרים ומעבר לכביש בשועפט".

(עדכון ראשון: 15/12/2010, 22:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully