וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לחיילים מתגיירים: "לא ניתן שתיפגעו"

פנחס וולף

15.12.2010 / 17:41

ראש הממשלה נועד עם חיילים העוברים תהליך גיור בצה"ל, לאחר שהכנסת אישרה את חוק הגיור בקריאה טרומית. "אתם צריכים להיות חלק מלא מהמדינה"

לשכת העיתונות הממשלתית

(באדיבות לשכת העיתונות הממשלתית)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח הערב (שלישי) עם חיילים העוברים תהליך גיור בצה"ל. במהלך הפגישה אמר נתניהו כי ימשיך לקדם את הגיור הצבאי: "דבר אחד בטוח: אתם משרתים את המדינה, ואתם צריכים להיות חלק מלא מהמדינה. אני חושב שיש הסכמה רחבה מאוד. צריך לאפשר גיור כהלכה לכל מי שמשרתים אותנו, זוהי חובה מינימלית שלנו".

נתניהו הוסיף: "אני שמח על כך שהחלטנו היום בכנסת - או שפותרים את הבעיה או שנחוקק פיתרון לבעיה. כרגע התחלנו לחוקק. אני מקווה שהבעיה תיפתר, ללא צורך בהמשך חקיקה, אבל דבר אחד בטוח: אנחנו לא ניתן שיפגעו בכם. בצה"ל יש תהליך של גיור כהלכה מוצלח מאוד. אנחנו נמשיך אותו, נשלים אותו, ואני מאחל לכם הצלחה מלאה".

מוקדם יותר היום אישרה הכנסת בקריאה טרומית את חוק הגיור בצה"ל של ח"כ דוד רותם (ישראל ביתנו). בעד החוק הצביעו 74 חברי הכנסת ואילו 18 התנגדו. הדיון על החוק התקיים על רקע חשש ממשבר קואליציוני עם ש"ס. הנהלת הקואליציה החליטה להעניק חופש הצבעה בנושא וזאת על מנת למנוע משבר עם סיעת ש"ס שהביעה התנגדות לחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully