וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מריחואנה רפואית סופקה לגורמים עברייניים

איילה חננאל ואריאל נוי

15.12.2010 / 14:13

בעקבות חשד לפיו ארגון "תיקון עולם" מוכר מריחואנה רפואית גם לצרכנים אשר אינם זכאים לכך, פשטה המשטרה על משרדי הארגון ועצרה שניים מאנשיו. דובר הארגון: "ראינו מראות קשים"

המשטרה פשטה היום (רביעי) על משרדי הארגון "תיקון עולם" העוסק באספקת קנאביס רפואי לזכאים לו והחרימה מהמקום מחשבים ומסמכים, זאת לאחר שעל פי החשד, שוטרת סמויה הצליחה לרכוש במקום סמים בכמות מעל המותר. דובר הארגון שי מאיר אמר לוואלה! חדשות כי המשטרה מנעה ממטופלים להיכנס לקליניקה, ובהתייחסו למכירת הסם לסוכנת הסמויה אמר : "הייתה פה הדחה לעבירה". הוא הוסיף כי "לצערנו זו לא הפעם הראשונה. ראינו מראות קשים הבוקר".

מהמשטרה נמסר כי "בשנה האחרונה הוגשו מס תלונות לימ"ר תל אביב על זליגה של מריחואנה רפואית מנקודות מכירה לגורמים עברייניים וגם לחולים שמציגים מסמכים רפואיים ומקבלים כמות מעל המותר. הבוקר פשטו בלשים על שני מקומות, האחד משמש לחלוקת החומר והשני משמש להדרכת חולים. נעצרו גבר ואישה בשנות ה-30 לחייהם תושבי תל אביב".

בחודש שעבר פרסמה הוועדה המקצועית של משרד הבריאות הבוחנת שימוש במריחואנה רפואית את המלצותיה הכוללות הצעה לכלול את הסם בסל התרופות. יו"ר הוועדה אמר כי על אף הכללתה בסל, המריחואנה תשולם על ידי החולים, תעלה לחולה כ-400 שקלים בחודש ותכלול שינוע של החומר ותדרוך לצריכתו. לדבריו, בתוך חצי שנה יחלו בתי מרקחת לשווק מריחואנה רפואית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully