וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטל בכבישים: שני הרוגים בשתי תאונות

אריאל נוי

15.12.2010 / 11:13

נהג משאית עפר איבד שליטה על רכבו והתהפך סמוך למחלף מעלה אדומים. צוות מד"א קבע את מותו. בפתח תקווה נהרגה קשישה נכה כבת 80 מפגיעת רכב

נהג משאית כבן 40 נהרג הבוקר (רביעי) לאחר שרכבו התהפך סמוך למחלף אדומים. צוות מד"א ירושלים שהוזעק למקום קבע את מותו של הנהג. הכביש הראשי בין מישור אדומים למעלה אדומים נחסם לתנועה עד לפינוי הרכב ההפוך.

דני רוטנברג, דובר מד"א מרחב ירושלים, שהוזעק למקום סיפר לוואלה! חדשות על הנעשה בזירה. "מדובר במשאית עפר שככל הנראה איבדה את הבלמים. המשאית הייתה עמוסה, והיא התהפכה בעיקול לכיוון מעלה אדומים. הנהג, גבר בשנות הארבעים לחייו, נפצע אנושות ונלכד בתוך תא המשאית ההפוכה. צוותי כיבוי ונהגי משאיות עם מנופים מזדמנים סייעו להפוך את המשאית. בהמשך כבאים חילצו את האיש, ומותו נקבע במקום" .

עדי ראייה מספרים שתכולת המשאית התפזרה על פני רדיוס של יותר מ- 200 מטרים, וכתוצאה מכך נחסם הכביש הראשי בין מישור אדומים למעלה אדומים. כרגע פועלים כוחות הכיבוי והרשות הלאומית לדרכים בסיוע המשטרה כדי לפנות את הכביש.

בתאונה אחרת נהרגה קשישה כבת 80 מפגיעת רכב ברחוב קרול בפתח תקווה. הקשישה נפגעה בעת שחצתה את הכביש במעבר חצייה באמצעות כיסא גלגלים, כשהיא מלווה במטפלת שלה. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully