וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התינוקת בפח בבת-ים: האב מסר אותה לאישה

איילה חננאל

14.12.2010 / 21:27

אביה של התינוקת שדווח כי נמצאה בפח אשפה בעיר הודה בחקירתו כי העבירה לאישה שהודיעה על מציאתה בשל קשיים לגדלה. האישה סיפרה שמצאה התינוקת בפח לאחר שנלחצה

התפתחות בפרשת התינוקת שננטשה לכאורה אחר הצהרים (שלישי) בבת-ים: לפני זמן קצר שוחררה בתום חקירתה האישה שדיווחה בתחילה שמצאה את בת השנתיים בפח אשפה בעיר. זאת לאחר שאביה של התינוקת הודה בחקירתו כי העביר מרצונו את בתו לידיה של האישה. מחקירת האב, ממוצא אריתראי, עולה כי אמה של התינוקת ביקשה כי יטפל בפעוטה ונעלמה. מאחר ונתקל בקשיים בטיפול בבת השנתיים, פנה לקרובת משפחתו לעזרה. התינוקת הועברה לטיפול משרד הרווחה.

קרובת המשפחה קישרה בינו לבין האישה שדיווחה על מציאת התינוקת, והשניים נפגשו. בתום פגישתם, העביר האב את בתו לטיפול האישה, אולם כשזו אספה את ילדיה במעון של ויצ"ו, היא נלחצה משאלות הגננות לפשר התינוקת שחומת העור בידיה ובדתה כי מצאה אותה בפח האשפה. כעת, מחפשים במרחב איילון במשטרה אחר אם התינוקת שנעלמה ובודקים את טענותיו הקודמות של האב לפיהן הגיש מוקדם יותר היום תלונה במרחב יפתח בדבר היעדרות התינוקת.

התקרית הסבוכה הזו החלה כאשר בשעות הצהרים התקבל דיווח במשטרה על אישה שהגיעה למעון ויצ"ו עם תינוקת בידיה וסיפרה שמצאה אותה בפח האשפה. לאחר שהתגלו סתירות בגרסה שמסרה האישה במשטרה, הגיע האב לתחנה ודיווח על היעלמות בתו. הערב, כאמור, שוחררה האישה לאחר שהתברר כי ניסתה לסייע לאב שהיה נתון במצוקה.

עדכון ראשון - 20:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully