וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת חודשיים נמצאה בפח אשפה בבת ים, מצבה טוב

אריאל נוי ואיילה חננאל

14.12.2010 / 20:13

התינוקת נמצאה ע"י עובר אורח שהבחין בה והזעיק את המשטרה. פרמדיקים של מד”א ערכו לה בדיקה ראשונית ופינו אותה לבית החולים וולפסון כשהיא במצב טוב. המשטרה פתחה בחקירה

תינוקת כבת חודשיים נמצאה אחר הצהריים (שלישי) בפח אשפה ברחוב כצנלסון בבת-ים. פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום ערכו לתינוקת בדיקה ראשונית ופינו אותה לבית החולים וולפסון כשהיא במצב טוב. המשטרה הוזעקה למקום ופתחה בחקירת נסיבות המקרה.

אריה עמית, כונן של איחוד והצלה, סיפר לוואלה! חדשות כי "עוברת אורח שעברה במקום הבחינה בתינוקת והזעיק את המשטרה. התינוקת היתה לבושה היטב ומכוסה בשמיכות וניכר היה שמי ששם אותה שם חשב על כך מראש. בדקנו אותה, היה לה קצת קר אבל היא הגיבה בהתאם. היא בכתה קצת ואנשי מד"א פינו אותה במצב טוב לבית החולים".

מחקירת המשטרה עלה כי התינוקת נמצאה על ידי אישה שהבחינה בה כשהיא לבושה ועטופה בשמיכות. האישה התקשרה למשטרה והעבירה את התינוקת למעון ויצו הנמצא בסמוך לפח האשפה בו מצאה אותה. מתחקור עדים במקום עולה כי חלקם ראו את האישה מחזיקה בתינוקת טרם מציאתה, לכאורה, בפח האשפה.

כעת בודקת המשטרה את גרסתה של האישה. עדיין לא ידוע אם קיים קשר משפחתי כלשהו בין האישה והתינוקת. גורמים במרחב איילון מציינים כי "ישנן מספר סתירות בגרסת האישה, אותן אנו בודקים כעת ובמקביל מנסים לברר את זהותה של התינוקת" .

(עדכון ראשון: 17:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully