וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן הציג למיטשל "את עמדותינו היציבות"

אופק עיני

14.12.2010 / 16:20

יו"ר הרשות חזר והציג לשליח האמריקאי למזה"ת את דרישות הרשות הפלסטינית בדבר הקמת מדינה בגבולות 67' והזכויות הפלסטיניות על מזרח ירושלים

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, נפגש היום (שלישי) בלשכתו ברמאללה עם השליח האמריקאי למזרח התיכון, ג'ורג' מיטשל. ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני, סאיב עריקאת, אמר במסיבת עיתונאים משותפת עם מיטשל לאחר הפגישה, כי "הממשל האמריקאי הציג לנו רעיונות, בוושינגטון וברמאללה, ואנחנו הצגנו להם את עמדותינו היציבות, בנוגע להחלטות הבינלאומיות".

עריקאת הוסיף ואמר כי "הדגשנו במהלך הפגישה את עמדותינו, הבאות לידי ביטוי בהקמת מדינה פלסטינית בגבולות 1967, על כך שמזרח ירושלים כבושה כמו יתר השטחים הפלסטינים עליהם החליטה מועצת הביטחון".

עוד אמר עריקאת כי אבו מאזן העביר איגרת למזכירת המדינה האמריקאית, הילרי קלינטון, בה הביע את מורת רוחו מגירושו של חבר הפרלמנט הפלסטיני מטעם חמאס, מוחמד אבו טיר, מירושלים, ומהאיומים הישראליים לגרש חברי פרלמנט נוספים. כמו כן, פירט אבו מאזן באיגרת את מצב הרס הבתים מצד ישראל בירושלים ובגדה המערבית, את הפעולות "המתגרות" שמבצעת ישראל, ואת סוגיית הבנייה בהתנחלויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully