וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטל בכבישים: 25 נפצעו בצפון, הרוג בדרום

אריאל נוי, רמי שני

14.12.2010 / 13:30

24 ילדים נפצעו קל לאחר שהאוטובוס בו נסעו התנגש ברכב פרטי סמוך לעין חרוד איחוד. מצבו של נהג הרכב הפרטי מוגדר בינוני עד קשה. ליד קריית גת נהרג גבר בן 70 בהתנגשות בין שני כלי

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

25 בני אדם נפצעו בצהריים (שלישי) באורח קל עד קשה לאחר שאוטובוס ועליו כ-30 ילדים התנגש ברכב פרטי סמוך לעין חרוד איחוד. 24 מהילדים שנפגעו באורח קל מטופלים על ידי צוותי מגן דוד אדום ממרחב גלבוע. מצבו של נהג הרכב הפרטי מוגדר בינוני עד קשה והוא פונה עם פגיעות בגפיים ובחזה לבית חולים העמק בעפולה. נהג האוטובוס פונה אף הוא לבית החולים לאחר שנפצע באורח קל.

מוקדם יותר אירעה תאונה קשה גם בדרום. גבר בן 70 נהרג ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני עד קשה בתאונת דרכים שאירעה בין שני כלי רכב בכניסה לקריית גת. פרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב לכיש טיפלו בפצועים ופינו אותם לבית החולים ברזילי באשקלון. מחקירה ראשונית עולה, כי רכב פרטי שיצא מקריית גת לא ציית לתמרור עצור, וכתוצאה מכך, התנגש ברכב שהגיע ממזרח.

משה זיידל, מתנדב זק"א שהגיע למקום התאונה בקריית גת, סיפר לוואלה! חדשות על שראה: "מדובר בתאונה קשה מאוד בין רכב מסוג 'סובארו' ל'יגואר'. לפי המצב של הרכב, היה צריך להיות נס כדי שיהיה פה אדם חי. הייתה עוד אחד איתו שנפצעה בינוני ואחד נוסף שנפצע באורח קל".

עמותת אור ירוק מסרה לאחר התאונות כי "שנת 2010 טרם הסתיימה, ועד היום נהרגו 364 בני אדם בכבישי ישראל. לשם השוואה, בשנת 2009 כולה נהרגו בכבישי ישראל 350 בני אדם. כבר עברנו מזמן את רף ההרוגים בתאונות דרכים שקבעה ממשלת ישראל בתוכנית הלאומית למלחמה בתאונות הדרכים (הפחתה של 6% משנה שעברה). לצערנו אנו רואים כי השנה נכשל שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, בכל הקשור להפחתת מספר ההרוגים בתאונות הדרכים. התוצאה של כישלון זה נובעת מקיצוץ תקציבים מתמשך במאבק בתאונות הדרכים, ובפגיעה במגמת ההפחתה במספר ההרוגים בתאונות דרכים של העשור האחרון".

* בהכנת הידיעה השתתף עידן אבני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מקום תאונת האוטובוס בצפון/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully