וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התרגז מדברי אשתו - ורצח אותה בדקירות

עידן אבני

13.12.2010 / 18:28

פיהם זועבי מהכפר נאעורה מואשם כי רצח את אשתו לאחר שהתקשה להירדם, העיר אותה ואז התרגז מדברים שאמרה לו. שניים מארבעת ילדי בני הזוג ניסו לעצור את אביהם, אך לשווא

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש היום (שני) כתב אישום נגד פיהמי זועבי, בן 40 מהכפר נאעורה, בגין רצח אשתו והיבה בחודש שעבר. מכתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז צפון, עולה כי זועבי דקר למוות את אשתו בסכין לעיני ארבעת ילדיהם. מכתב האישום עולה עוד כי בלילה שבין 19 ל-20 בנובמבר כשוהיבה וארבעת ילדיהם של בני הזוג הלכו לישון, פהימי התקשה להירדם. כאשר קם מהמיטה העיר את אשתו, שאמרה לו דבר-מה שהרגיז אותו ובעקבות כך החליט לרצוח אותה.

לפי כתב האישום, פהימי נטל סכין בעלת להב באורך 24 סנטימטרים מהמטבח וחזר לחדר השינה, שם התנפל על אשתו והחל לדקור אותה. האישה ניסתה להתנגד והחלה לרוץ בחדר כשהיא זועקת לעזרה. ארבעת ילדיהם של בני הזוג התעוררו מהזעקות ונכנסו לחדר. שתי בנותיו הגדולות של פהימי, בנות 15 ו-12 ניסו לעוצרו, אך רק כאשר בנו הקטן התנפל עליו, עזב הנאשם את החדר, כשהוא מותיר את אשתו מתבוססת בדמה.

הילדים הזעיקו למקום את השכנים שהחלו לטפל באם, וכן הזעיקו צוותי מד"א שהעניקו טיפול ראשוני לאם, שמותה נקבע בבית החולים. פהימי, אשר סבל בעברו מבעיות נפשיות, מואשם ברצח אשתו לאחר שדקר אותה 16 פעמים בכל חלקי גופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully