וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען ילדי הזרים: "מסיבת גן" עושה קאמבק

13.12.2010 / 20:00

תוכנית הילדים המיתולוגית של שנות ה-80' בהגשת ירון לונדון שבה לחיים במסגרת פרויקט במרכז הבינתחומי. האורחים: ילדי העובדים הזרים. המטרה: להעלות את המודעות ל"ישראליותם"

יגור מזור

"מסיבת גן" עם ירון לונדון חוזרת בהופעה חד פעמית: תכנית הילדים המיתולוגית של סוף שנות ה-80' חזרה הבוקר (שני) לחיים באולפני המחלקה לתקשורת של המרכז הבינתחומי בהרצליה. ירון לונדון, מנחה התכנית, נענה לבקשת סטודנטים מהמרכז וארגונים חברתיים שביקשו לצלם תכנית מיוחדת שתוקדש כולה לסוגיית ילדי הפליטים הישראלים.

"יש פה חבורה מדהימה של צעירים ופעילים חברתיים שעוסקים בסוגיית ילדי הפליטים", סיפר לונדון לוואלה! חדשות. "הם ביקשו את התנדבותי ועזרתי, ומיד נעניתי. הזמנתי גם את מפיק התכנית המקורי, מיכאל כהן. כל הצוות שנמצא פה, כולם כאחד, עובדים בחינם".

20 ילדים השתתפו בתכנית ומוצאיהם מגלים רבות על הגיוון הרב באוכלוסיית המהגרים לישראל. בין המשתתפים ניתן למנות שתי ילדות מקונגו, ילדה מדרום אפריקה וילד שאביו רומני ואמו פיליפינית. לונדון הגדיר את קבוצת הילדים שהתקבצה באולפנו המאולתר כ"חבורת פטריוטים ישראלים קטנים".

מיטל בן חמו, סטודנטית לתקשורת בסמינר הקיבוצים, היא אחת ממפיקות התכנית. "לקח לנו חודשיים לאתר את הילדים ולבנות את הסט של התכנית על פי מתכונתה המקורית", סיפרה. "מיינו את הילדים בעיקר על פי יכולתם הורבלית. למעשה, מטרת התכנית העיקרית היא לגרום לאנשים להתעלות מעל סוגיית המראה החיצוני ולהבין כי מדובר בילדים ישראלים לכל דבר".

  • עוד באותו נושא:
  • מסיבת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully