וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל השביתה: שוחרר נאשם בתקיפה מינית של ילדה

גלעד גרוסמן

13.12.2010 / 17:16

כחודשיים לאחר שתושב ראש העין הואשם בביצוע מעשה מגונה בילדה בת 11, הורה ביהמ"ש המחוזי בנצרת לשחררו. הסיבה: שביתת הפרקליטים. השופט: "לא תהיה פגיעה באינטרס הציבורי"

בית המשפט המחוזי בנצרת הורה היום (שני) לבטל כתב אישום שהוגש נגד תושב ראש העין בן 35, הנמצא במעצר מזה כחודש וחצי לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בגין ביצוע מעשה מגונה בילדה בת 11, בשל אי התייצבות הפרקליטות לדיונים בשל שביתת הפרקליטים.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שני וייל מפרקליטות מחוז צפון, הנאשם הינו מכר של אביה של הילדה ובשנים האחרונות ישן בביתה מספר פעמים. במהלך חג הסוכות נסעו הילדה ובני משפחתה יחד עם הנאשם ושני ילדיו לקבר הרשב"י שבהר מירון. בשלב מסוים הלך הנאשם לבקש שמיכות ממכרים שלו ביישוב סמוך, והילדה התלוותה אליו, מבלי שהוריה ידעו על כך.

בדרך חזרה ממכריו אמר הנאשם לילדה שהיא חמודה ושהוא רוצה להתחתן אתה לכשתגיע לגיל 16. ביום למחרת, נכתב בכתב האישום, נסעו שתי המשפחות לקבר רבי מאיר בעל הנס בטבריה. ושם, ניגש הנאשם אל הילדה בשעת לילה מאוחרת, בזמן שישנה בסוכה, נישק אותה על שפתיה והחל ללטף אותה מתחת לחולצתה. היא ניסתה למנוע ממנו את המעשים, אולם הוא המשיך ואז הכניס את ידו מתחת לתחתוניה, אמר לה שהוא אוהב אותה ושאל אותה אם אינה נהנית מכך שהוא "משחק" אתה. רק כשאמה של הילדה עברה במקום במקרה הוא הפסיק.

בעקבות שביתת הפרקליטות לא התקיימו שלושה דיונים במשפט ולא התקיימה הקראה. היום ביקשו פרקליטיו של הנאשם לבטל את כתב האישום נגדו ולשחררו לביתו. בית המשפט נעתר לבקשה. "לאחר ששקלתי את אינטרס הציבור מחד, ואת זכויות הנאשם מאידך, הנפגעות בצורה משמעותית בשל התמשכות שביתת הפרקליטות, הגעתי לכלל מסקנה כי הכף נוטה בנסיבות המתוארות לעיל לעבר ביטול כתב האישום", כתב השופט תאופיק כתילי בהחלטתו. הוא הוסיף כי "לא תהיה פגיעה בלתי סבירה באינטרס הציבור, שכן המאשימה תוכל להגיש מחדש את כתב האישום כנגד הנאשם, באם תחפוץ בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully