וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מכחיש: "לא ניתן פיצויים לנפגעי המשט"

פנחס וולף

13.12.2010 / 16:09

רה"מ הודה כי מתקיימים מגעים עם טורקיה בניסיון להסדיר את יחסי המדינות, אך הכחיש כי ישראל תעביר פיצויים למשפחות הרוגי המשט. "המגעים נועדו כדי להסיר תביעות נגד חיילי צה"ל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודה בישיבת סיעת הליכוד שהתקיימה בשעות הצהריים (שני) כי מתקיימים מגעים בין ישראל לטורקיה. במענה לשאלת ח"כ דני דנון האם יש אמת בפרסום לגבי כוונתה של ישראל להתנצל בפני טורקיה והאם הפרסומים על מתן פיצויים נכונים, נתניהו הכחיש את עניין הפיצויים ואמר כי "מערכת היחסים עם טורקיה חשובה".

לדברי נתניהו, ישראל מבקשת שטורקיה תכיר בכך שישראל לא פעלה בזדון ושתיסגר ועדת החקירה של מועצת זכויות האדם של האו"ם שנפתחה ביוזמת טורקיה. ראש הממשלה הודיע כי המגעים נועדו כדי להסיר את מערך התביעות נגד חיילי צה"ל.

בשבוע שעבר פרסם העיתון הטורקי "הורייט" כי המגעים בין ישראל לטורקיה בניסיון לגבש הבנות שישימו קץ למשבר בין המדינות הסתיימו ללא תוצאות. מקורות מסרו לעיתון כי אף שסבבי השיחות בין הנציגים הישראלים לטורקים נכשלו, "אם תימצא הנוסחה הנכונה שתוביל להתנצלות ישראלית, טרם נסתם הגולל על הסיכויים להתפייס". העיתון ציטט בכיר בישראל שאמר כי "אם ישראל וטורקיה רוצות להגיע להסכם, עליהן לפתוח מילון ולמצוא מילה אחרת במקום 'התנצלות'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully