וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים לח"כים: עבריין מין ליד בתי"ס בת"א

13.12.2010 / 13:54

אמהות שהגיעו לדיון בכנסת בהצעת חוק הגנה מפני עברייני מין סיפרו על הפחד מפני עבריינים מין, כמו אדריאן שוורץ המתגורר בקרבת מוסדות חינוך רבים

"לאחרונה גילינו שאדריאן שוורץ (עבריין מין – פ"ו) הגיע לגור בסביבתנו, האזור רווי במוסדות חינוך, חיינו כהורים השתנו. אנחנו אוספים את הילדים מבי"ס, הם לא חופשיים להסתובב. אנחנו חסרי אונים" – כך סיפרה היום (שני) אמא המתגוררת בתל אביב במהלך דיון בוועדת החוקה של הכנסת בהצעת חוק הגנה מפני עברייני מין של חברי הכנסת אלי אפללו (קדימה) ומשה מטלון (ישראל ביתנו).

אותה אמא הוסיפה כי, "יתכן שיש בסביבתנו עברייני מין נוספים שאנחנו לא מכירים, כיוון שאין דיווח על עברייני מין. אנחנו ניזונים משמועות על הפיקוח עליו. פנינו לשב"ס לברר מהם תנאי הפיקוח עליו, ולא זכינו לתשובות".

שוורץ הורשע באונס ילדה בת 10, ריצה 20 שנות מאסר ושוחרר לאחרונה מהכלא. אם נוספת סיפרה כי בשל החרדה הקיימת אצל הורים בתל אביב על קרבתם לשוורץ, אורגנה עצומה, אלא שלטענתה ההורים פחדו להזדהות. "נוצרה חשדנות כלפי גברים בעלי שיער כסוף שגרים בסביבה, כיוון שלא כולם יודעים איך העבריין נראה". מנגד, ד"ר דוד כהן, קרימינולוג קליני בכיר במשרד הבריאות, טען שההצעה לפרסם תמונות של הפדופילים ברשת האינטרנט לא תסייע. "זה רק יפחיד את הילדים", הוא קובע, "צריך להרחיב את פעילות יחידת הפיקוח שעושה עבודה שקטה ונהדרת".

יו"ר הוועדה, ח"כ דוד רותם (ישראל ביתנו) הציע לשקול להאריך את הפיקוח על עברייני המין לתקופה ארוכה יותר מזו המוצעת בחוק היום, ואילו ח"כ אפללו אמר כי, "אם הפדופיל היה נמצא בפיקוח, ההורים היו יותר רגועים. הציבור צריך לדעת מיהם הפדופילים, מה תנאי הפיקוח עליהם ואלו טיפולים הם מקבלים. הפדופילים הם פצצה מתקתקת בתוך האוכלוסייה. מי שתקף פעם או פעמיים, אין סיבה שלא ישוב לתקוף. צריך להפעיל על הפדופיל, אמצעי לחץ שיאלץ אותו לבוא לטיפול. אנחנו חייבים להגן על הילדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully