וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ' נעדר מהדיון בכנסת על השריפה בכרמל

פנחס וולף

13.12.2010 / 10:08

זעם בקרב חברי הכנסת על היעדרותו של השר לביטחון הפנים אהרונוביץ' מהדיון בוועדת הפנים בנושא השריפה בכרמל. לשכת אהרונוביץ': "הודענו לוועדה על ההיעדרות"

ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת מקיימת בשעה זו (שני) דיון בסוגיית שריפת הענק שאירעה בכרמל בהשתתפות שר הפנים אלי ישי. יו"ר הוועדה, ח"כ דוד אזולאי (ש"ס), זעם על כך שהשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' לא הופיע לדיון. "חבל מאוד שהשר לביטחון הפנים, שהיה אחראי על תפעול האירוע, לא מצא לנכון להגיע", אמר. "אם הוא היה אומר שיש לו אירוע חשוב יותר, הוא יכול היה לומר לנו והיינו דוחים ביום-יומיים את הדיון. אם נציגי המשרד לביטחון פנים לא יספקו תשובות, נדרוש דיון נוסף בנוכחותו".

מלשכת אהרונוביץ' אמרו לוואלה! חדשות בתגובה כי השר נמצא בשעה זו במפגש עם סגל הפיקוד וצוערים שירות בתי הסוהר ובשל כך נבצר ממנו להגיע לדיון. לטענת הלשכה, הם הודיעו לוועדה על האירוע מראש. "צר לנו שהוועדה התכנסה ולא המתינה למועד שגם השר אהרונוביץ' יכול היה להשתתף", אמרו והוסיפו כי "חבל שמקיימים את הישיבה בלי האדם היחיד שלקח על עצמו אחריות".

כאשר חברי כנסת הפנו שאלות קשות לנציגי המשרד לביטחון פנים על נוכחותם בחפ"ק ועל ניהולם את האירוע, השיב ראש תחום משטרה וביטחון במשרד לביטחון הפנים, ניצב-משנה שמעון בוחבוט: "רק עכשיו סיימנו לקבור את מתינו. מוקדם עוד לתת תשובות לשאלות שנשאלות כאן".

חברי הכנסת זעמו על כך שבוחבוט סירב לתת תשובות לשאלות. ח"כ שלי יחימוביץ' הציעה: "אולי נפזר את הישיבה, כי לא עונים לנו על אף שאלה", ואילו ח"כ אריה ביבי (קדימה) אמר: "מדובר על 43 איש שנספו בגלל מחדל מתמשך, אז לא נדבר על זה? יש כמה שאלות נוקבות שצריך לשאול. נפלנו על הראש. אנחנו מדינה שהפקידים מנהלים אותה". בוחבוט השיב, כי "אין כוונה לענות כרגע על שאלות כשהנושא נמצא בחקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully