וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות השלגים: אתר החרמון ייפתח השבוע

עידן אבני

12.12.2010 / 18:36

60 ס"מ של שלג ברכבל התחתון וכמטר של שלג בחלקו העליון של אתר החרמון שכנע את מנהליו לפתוח את המקום למבקרים כבר ביום שלישי השבוע. "לא ציפינו לכמות כזו של שלג", אומרים בחרמון

חובבי הסקי בישראל, הכינו את המגלשיים ובעיקר את הארנקים. זה הזמן לברר על צימר פנוי בקרבת החרמון, כי אם הכל ילך כמתוכנן, עונת הגלישה תיפתח ביום שלישי הקרוב. 60 סנטימטרים של שלג שנערמו עד כה ברכבל התחתון באתר, וכמטר של שלג שהצטבר ברכבל העליון, מאפשרים לאנשי האתר לפתוח את עונת הגלישה. במהלך הלילה ומחר בבוקר צפוי השלג להמשיך ולהיערם והצפי שכמטר של שלג ייערם ברכבל התחתון.

מנכ"לית אתר החרמון, רחל בראל, אמרה כי "האתר עמוס שלג, הכבישים עמוסים, יש לנו עונה מדהימה. זה משהו אדיר שלא ראינו הרבה שנים. לא ציפינו לכזו כמות, הערכות עמדו על 45 סנטימטרים ברכבל התחתון וקיבלנו כפול שלג וגם בהמשך כבר רואים את הסופה הבאה. כרגע יש תנאים טובים לגלישה ואנחנו נעשה הכל לפתוח את העונה מיד לאחר תום הסופה. אני מאמינה שעונת תיירות החורף החלה".

דודי מורד, מנהל התיירות בקיבוץ אלרום, אמר כי "זו כמות טובה של שלג אני מאמין שאצלנו באלרום ייערם מחר בבוקר חצי מטר שלג. מתחוללת פה סופת שלגים חזקה שהרבה זמן לא זכורה לי ואחריה בטח יבואו התיירים הרבים לגלוש בחרמון ולראות את הגולן המשולג".

ובאשר למחירים: השכרת ציוד סקי מלא תעלה כ- 150 שקלים. אם תרצו להשכיר "סנובורד", תיאלצו להיפרד מ-170 שקלים. חבילה כוללת של כניסה, הדרכה וציוד ליומיים של סקי תעלה לכם 750 שקלים למבוגר, לא כולל הסדרי לינה. מי שאינו גולש ישלם בכניסה 49 שקלים ועל עלייה ברכבל יש לשלם 43 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • סקי
  • חרמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully